اصفهان؛

کاشان رتبه نخست مدیریت بحران استان اصفهان را به خود اختصاص داد

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: شهرستان کاشان رتبه نخست مدیریت بحران این استان را در سال جاری به خوداختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه فروش دیشب در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کاشان اظهار کرد: این رتبه بندی بر اساس ارزیابی تیم نظرسنجی مدیریت بحران استان در شاخص های برگزاری نشست های به موقع مدیریت بحران و کنترل به موقع حادثه ها انجام شده است.
وی مدیریت بحران حادثه، تشکیل منظم کارگروه ها و هم چنین انسجام و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان کاشان را از دیگر شاخص های رتبه بندی بیان کرد.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: به همین منظور با تلاش و جدیت مدیریت بحران کاشان، حوادث سال جاری این شهرستان نسبت به پارسال 50 درصد کاهش یافته است.
وی زلزله سال 82 بم رایادآور شد و گفت: اقدام های خیلی مهمی پس از وقوع این زلزله درکشور انجام شد که ایجاد سازمان مدیریت بحران برای مقابله با حوادث غیرپیش بینی شده از آن جمله آنهاست.
شیشه فروش تصریح کرد: باهدف پیشگیری از وقوع حادثه های ناگوار فعالیت‌های بسیار خوبی در صدور مجوز ساخت و ساز در کشور نیز انجام و نظارت بر ساخت بناها با دقت و نظارت بیشتری اجرا می شود.
فرماندار ویژه کاشان نیز در این نشست با اشاره به برگزاری رزمایش پدافند پرتویی حضرت روح الله در این شهرستان گفت: سازمان پدافند غیرعامل باتوجه به برگزاری چهار رزمایش پرتویی در شهرهای دیگر کشور اعلام کرد رزمایش کاشان در رتبه بالاتر قرار دارد.
حمیدرضا مومنیان اظهار کرد: کاشان در اجرای این رزمایش پرتویی از 20 نمره 18 و از 100 نمره 80 را دریافت کرده که این مهم مدیون تلاش و همت اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان است.
وی هم چنین از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کاشان خواست برای تسریع در امداد رسانی و ارائه خدمات بهتر به مصدومان و مجروحان احتمالی در حوادث مختلف نسبت وظیفه های خود بیشتر حساس و آن را منظم و به موقع مدیریت کنند.
بازدید رودخانه بیداک شهر برزک، بهره برداری از اصلاح شبکه آب شرب روستای مرق و کلنگ زنی پایگاه امداد ونجات جاده این بین شهری شهید کریمیان آزاد راه کاشان - قم در نزدیکی روستای سن سن از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان به شهرستان کاشان بود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.