اصفهان؛

مهمترین شرط آمادگی در بحران فراگرفتن آموزش های لازم امدادی است

هلال احمر در شرایط بحرانی وظیفه کمک رسانی، برنامه ریزی در برابرحوادث را دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اصفهان گفت: مهمترین شرط آمادگی در بحران فراگرفتن آموزش های لازم امدادی است .

اردشیر محقق اظهار داشت : هلال احمر در شرایط بحرانی وظیفه کمک رسانی، برنامه ریزی در برابرحوادث، امدادرسانی و ارائه کمک های اولیه و همچنین جمع آوری کمک های مردمی را دارد.

وی افزود: اگر نگاهی به کارگروه امداد و نجات در جمعیت هلال احمر بیندازیم پیشگیری، آمادگی ، مقابله و بازتوانی در صدر اولویت کار جمعیت هلال احمر قرار دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با بیان اینکه مهمترین شرط آمادگی در بحران فراگرفتن آموزش های لازم امدادی است ،خاطر نشان کرد: کلاس ها و دوره های متعدد آموزش امداد و کمک های اولیه برای عموم مردم در هلال احمر شهرستان اصفهان برگزار می گردد و در ادامه از بین افراد آموزش دیده و علاقمند تیم های امدادی جهت کمک به حادثه دیدگان سازماندهی می شوند.

محقق با اشاره به اینکه آموزشهای عمومی و همگانی امداد و کمکهای اولیه شامل سه عنوان است که علاقمندان میتوانند با توجه به تمایل خویش در هریک از دوره ها شرکت نمایند، تصریح کرد : عناوین دوره ها شامل آموزش حضوری نیمه حضوری و غیر حضوری است که دوره آموزش حضوری کمکهای اولیه به دوره ای اطلاق می شود که فراگیر در کلاسهای نظری و عملی آن حضور می یابد .این دوره 22 ساعته خواهد بود و اهداف کلی شامل : ارتقای میزان آگاهی عموم مردم در زمینه کمکهای اولیه و تقویت مهارتهای عموم مردم در زمینه کمکهای اولیه می باشد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.