ساری؛

دستگیری سارق مسلح با هوشیاری یک شهروند

زيرکی شهروند و هوشياری پليس، دست سارق مسلح در نکا را رو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ هادی نصيری فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی تماس يکی از شهروندان با پليس 110 مبنی بر حضور یک سارق، بلافاصله ماموران گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پليس در صحنه و تحقيقات از فرد تماس گیرنده دريافتند، اين فرد که برای فروش طلا به طلا فروشی رفته بود بعد از فروش و دريافت وجه نقد، حين خروج از مغازه به فردی ناشناس که در حال تعقيب وی بود، مظنون شد و سريعا موضوع را به پليس 110 اطلاع داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت:ماموران پليس با دريافت مشخصات فرد مظنون، اين فرد را حين تردد در يکی از از خيابان های شهر دستگير کردندو مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ نصيری، گفت: ماموران در بازرسی بدنی از اين فرد سلاح کمری و لوازم و تجهيزات شرارت کشف کردند که موضوع در دست بررسي بيشتر پليس قرار دارد.

وی با هشدار به شهروندان گفت: هنگام دريافت پول از طلا فروشی ها، بانک ها مراقب حركات اطرافيان خود به ويژه راكبان موتورسيكلت ها در داخل و خارج از محل دريافت وجه باشند و حتی الامكان برای تردد از وسائط نقليه عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار