بیرجند؛

اعتماد بی جا،حساب شاکی را خالی کرد

اعتماد بی جای مرد 60 ساله منجر به سوء استفاده و برداشت از حساب بانکی وی شد.

رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛گفت:با طرح شکایت مردی 60ساله به پلیس فتای استان مبنی بر این که مبلغ 10 میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت شده است،پرونده ای در این زمینه تشکیل شد و بلافاصله بررسي موضوع در دستور كار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ حسيني افزود:مأموران پلیس فتا با پیگیری ها و اقدامات سایبری متهم پرونده را شناسایی و با هماهنگی های قضایی به پلیس فتا احضار کردند.

وي گفت:متهم در ابتدا منکر هر گونه برداشت از حساب شاکی شد که با مشاهده مستندات و شاکی لب به اعتراف باز کرد و گفت شاکی با پدر من دوست است و چون علم استفاده از حساب های اینترنتی را نداشت از من درخواست کرد که امور بانکی او را انجام دهم که سه ماه به طور دقیق این کار را انجام دادم تا اعتماد او را جلب کنم و بعد از آن مبالغی برای شارژ تلفن به طور جزئی برداشت می کردم تا شاکی شک نکند تا این که نقشه من لو رفت و حالا از وی تقاضای بخشش دارم.

رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود:متهم با در اختیار داشتن تمامی کارت های شاکی راحت و بی دغدغه رمز دوم را برای کارت های بانکی فعال کرده و پس از مدتی از حساب های وی سوء استفاده کرده است.

سرهنگ حسيني گفت:متهم 23 ساله با تشكیل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا اعزام شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.