بیرجند؛

مأمور تقلبی کمیته امداد دستگیر شد

فردی که با معرفی خود به عنوان مأمور کمیته امداد از کارگران و افراد جویای کار کلاهبرداری می کرد دستگیر شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی در رابطه با این خبر گفت : با دریافت خبری مبنی بر اين که فردی ناشناس خود را مامور کميته امداد معرفی می کند و قصد کلاهبرداری از کارگران جويای کار، ميدان انقلاب شهرستان بيرجند را دارد بلافاصله مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پليس آگاهی به محل اعزام شدند .

سرهنگ پرویز عرب زاده افزود : با انجام تحقيقات نامحسوس مشاهده شد متهم در حال صحبت بايكی از كارگران است و قصد کلاهبرداری از وی دارد و از کارگران دیگر در حال جمع آوری امضا است که بلافاصله در اقدامی عملیاتی متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد .

وی گفت : در ادامه تحقيقات پلیس مشخص شد متهم از ساده گی و کم سوادی کارگران سوء استفاده می کند و با پرداخت مبالغ ناچيز اعتماد آن را جلب کرده و به بهانه اين كه می بايست ذيل اسنادی را به عنوان شاهد امضا کنند آنان را به دفتر خانه از پيش تعيين شده هدايت می کرد .

وی افزود: متهم از کارگران وکالت بلاعزل می گرفت که با بررسی وکالت نامه ها مشخص شد نامبرده جهت فرار از ماليات بدون اطلاع موکلين قصد خريد سهام داشته که در اين خصوص پنج شاکی شناسایی و پرونده ای تشکیل شد .

رئیس پلیس آگاهی اظهار کرد :با حضور نماينده حقوقی اداره كل كميته امداد امام خمينی (ره) خراسان جنوبی متهم به دادسرا اعزام و با قرار مناسب تحت پیگرد قانونی قرار گرفت .

انتهای پیام/غ - س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار