دانشگاه امیرکبیر نیازمند حمایت صنعت از طرح های نوآورانه دانشجویان

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: انتظار ما این است که بخش های صنعت و خدماتی خصوصی و دولتی وزارتخانه ها بیشتر به طرح های نوآورانه دانشجویان در دانشگاه توجه و از آنها حمایت کنند.

سید احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در زمینه دستاوردهای دانشجویان در حوزه فناوری های نوین حمایت هایی انجام می شود، اما این حمایت ها ایده آل ما نیست.

وی بیان کرد: انتظار ما این است که بخش های صنعت و خدماتی خصوصی و دولتی وزارتخانه ها بیشتر به دستاوردهای دانشجویان در دانشگاه های پلی تکنیک توجه و از آنها حمایت کنند.

معتمدی تصریح کرد: البته ما انتظار کمک یک طرفه نداریم و این یاری رسانی باید متقابل باشد که امیدواریم این ارتباط برقرار شود، اما شاید بتوان گفت آن میزان که ما می توانیم به پیشرفت صنعت در بخش های مختلف کمک کنیم، از نظر مالی کمک دریافت نمی کنیم.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: ما اعتقاد داریم که کمک دانشگاه ها به بخش صنعت و دریافت حمایت می تواند دوطرفه باشد تا طرفین از آن بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: از لحاظ تشکیلاتی، ساختاری و خصوصا ازطریق اساتید با بخش های مختلف صنعت ارتباط داریم که از راه های مختلف سعی می کنیم این ارتباط برقرار و حمایت لازم را دریافت کنیم.

معتمدی یادآور شد: استقبال دانشجویان از کارهای تیمی در زمینه رباتیک و هوش مصنوعی بسیار خوب است که این بیانگر علاقه گسترده دانشجویان به انجام کارهای گروهی در زمینه فناوری های نوین است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.