شایان: امکان کسب چهار مدال در هندوستان وجود دارد

عضو سازمان تیم های ملی دو و میدانی گفت: امکان کسب چهار مدال در رقابت های قهرمانی آسیا وجود دارد.

حسین شایان در گفت و گو با خبرنگارحوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره پیش بینی خود از نتیجه ورزشکاران ایرانی در رقابت های قهرمانی آسیا، تاکید کرد: تا زمانی که نفرات ملی پوش مشخص نشوند نمی توان در این مورد ارزیابی خاصی داشت. با این وجود می توانم بگویم امکان کسب چهار یا پنج مدال در رقابت های قهرمانی آسیا وجود دارد.

وی در مورد مرحله نخست اردوی تیم ملی دو و میدانی بیان کرد: مرحله نخست اردوی تیم ملی دو و میدانی از روز جمعه هفته گذشته با حضور 15 ورزشکار در کیش آغازشده است، دوندگانی که در اردو حضور دارند از تمام امکانات فدراسیون بهره مند خواهند شد.

شایان ادامه داد: پس از پایان این مرحله ورزشکاران یک هفته ای را برای استراحت به شهرهای شان خواهند رفت و از روز 10 دی ماه مرحله دوم اردوی ورزشکاران در تهران زیر نظر مربیان پیگیری خواهد شد.

قهرمان اسبق پرش با نیزه ایران درپاسخ به این سوال که آیا اردوی برون مرزی برای ورزشکاران پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا تدارک دیده می شود یا خیر،گفت: در حال حاضر بیشتر ورزشکاران در اردوهای داخلی حضور دارند،پس از رکورد گیری از دو و میدانی کاران  و مشخص شدن نفرات اعزامی به هندوستان در صورت صلاحدید فدراسیون آنها را برای آمادگی بیشتر تا پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا به اردوهای برون مرزی اعزام خواهیم کرد.

شایان با اشاره به تمرینات فشرده احسان حدادی بیان کرد: حدادی هم اکنون در حال گذراندن دوران نقاهت پس از آسیب دیدگی اش است و طبق صحبت هایی که با وی داشته ام تا مسابقات قهرمانی آسیا به آمادگی کامل می رسد. امیدورام وی بتواند مدال خوش رنگی برای دوومیدانی کشورمان کسب کند.

وی درمورد وضعیت انتخاب مربی مریم طوسی، اظهار کرد: طوسی به کار کردن زیرنظر مربی خارجی علاقه دارد. با این وجود فدراسیون تاکنون تصمیم قطعی برای انتخاب مربی وی ندارد.

عضو سازمان تیم های ملی درباره جایگزین لیلا رجبی در مسابقات آتی، گفت: ورزشکار خاصی در حال حاضر مد نظر فدراسیون نیست. چند بار از رجبی خواستیم به دوومیدانی بازگردد اما هر بار وی از این امر خودداری کرد.

وی درمورد تصمیم برخی دوومیدانی کاران مبنی بر انجام تمرینات اختصاصی تا قبل از شروع رقابت های قهرمانی آسیا، تصریح کرد: هر ورزشکاری می تواند باری خودش تصمیم بگیرد اما درصورتی که هیچ یک از دوومیدانی کاران نتواند به رکوردهای مد نظر فدراسیون دست یابد، جایی در تیم ملی ندارد. با توجه به این که ماده پیاده روی و ماراتن در رقابت های قهرمانی آسیا وجود ندارد، قصد داریم با برنامه ریزی طولانی مدت تا بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بستر مناسبی را برای این ورزشکاران فراهم کنیم تا در این رقابت ها برای کشورمان بتوانند مثمر ثمر باشند.

رئیس کمیته پرش فدراسیون دوومیدانی در پایان درباره این که آیا با بازگشت محمدرضا ابوترابی فرد از سوئد وی بار دیگر به اردوهای تیم ملی دعوت می شود یا خیر، گفت: ابوترابی فرد برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا رکوردهای خوبی ندارد اما در صورت بهبود وضعیت، امکان دارد بار دیگر به اردوها دعوت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاظم صحابی فرد
۰۵:۴۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۵
با سلام
حسین شایان قهرمان و رکوردار اسبق پرش ارتفاع است نه پرش بانیزه
آخرین اخبار