رئیس کمیته پرش های فدراسیون دوومیدانی:

قرار نیست فدراسیون به تمام ورزشکاران حقوق بدهد/ ورزشکاران نوجوان زیر پوشش فدراسیون هستند

شایان گفت: طبق مصوبه فدراسیون قرار شده دیگر به ورزشکاران حقوقی پرداخت نشود.

حسین شایان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد اینکه کمک‌ هزینه علی شایسته‌فر، دوومیدانی‌کار نوجوان تهرانی پرداخت نشده، بیان کرد: 2 مسئله وجود دارد؛ یکی موضوع فنی که من پاسخگو هستم، دوم هم مالی که رئیس فدراسیون باید جوابگو باشد. قرار بر این شد که ورزشکاران نوجوان زیر پوشش فدراسیون باشند، به طور مثال اگر ورزشکار به کفش و لباس احتیاج داشت برای او تهیه کنند چون ما مخالف پرداخت نقدی به نوجوانان هستیم.

وی در ادامه درباره وضعیت یک سال اخیر رشته های پرشی فدراسیون دو ومیدانی تصریح کرد:باید بگویم همانند سال گذشته هیچ پیشرفت خاصی در آن ایجاد نشده ،تمام سعی مان بر این است با سرمایه گذاری روی نوجوانان و جوانان بتوانیم در سال های آینده کیفیت ورزشکاران این رشته را بالاتر ببریم تا بتوانند در میادین بین المللی مدال های خوبی را نصیب دو ومیدانی کشورمان کنند.

رئیس کمیته پرش های فدراسیون دو ومیدانی درمورد شرایط محمد ارزنده گفت: محمد ارزنده هم اکنون در اردوی تمرینی تهران به سر می برد،طی مذاکراتی که وی با مسئولان فدراسیون به عمل آورده، قرار شده تا پیش از مسابقات قهرمانی آسیا یک مربی داخلی برایش جذب کنیم تا با آرامش بیشتری در مسابقات برون مرزی به میدان برود.

وی درباره پاسخ به این سوال که تیم ملی نوجوانان با چند ورزشکار در مسابقات تایلند شرکت خواهد کرد،گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان طی روزهای 29 و 30 فروردین 96 در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد و افرادی که بتوانند رکوردهای مطلوبی را به ثبت برسانند به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا تایلند اعزام می شوند.

عضو کمیته فنی فدراسیون دو ومیدانی در پایان درباره شانس مدال آوری دوندگان در مسابقات سال آینده خاطر نشان کرد: هنوز زود است در این باره اظهارنظر کنم چرا که اول باید رکوردگیری از ورزشکاران گرفته شود تا سطح میزان آمادگی آن ها معین شود و پس از مشخص شدن رکوردهای ورزشکاران می توان نتیجه گیری کرد که چند مدال در مسابقات قهرمانی‌ آسیا نصیب کشورمان خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار