باز هم شانس کسب سهمیه داریم

شایان: باید به کیهانی فرصت بدهیم

کارشناس دوومیدانی کشورمان معتقد است، رئیس جدید این فدراسیون باید فرصت کافی داشته باشد.

حسین شایان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی دوومیدانی ایران اظهار کرد: برنامه‌های ملی‌پوشان دو و میدانی طبق روال پیش می رود و باید به مجید کیهانی، رئیس جدید فدراسیون فرصت داد، برنامه های خود را عملی کند.

وی ادامه داد: فدراسیون برنامه‌ریزی می‌کند تا با برگزاری مسابقات شانس کسب سهمیه المپیک، ورزشکاران بیشتری موفق به حضور در این رویداد بزرگ ورزشی شوند.

کارشناس دوومیدانی کشورمان افزود: با توجه به رکوردهای تعیین شده فدراسیون جهانی در مواد مختلف امیدوارم دیگران ورزشکاران هم موفق به کسب سهمیه شوند.

شایان درباره وضعیت محمدجعفر مرادی توضیح داد: با توجه به سختی که در دوی ماراتن، در حضور دیگر بزرگان این رشته وجود دارد نباید انتظار کسب مدال از مرادی را داشت. 

وی در خصوص حضور دوندگان ایران در المپیک اظهار کرد: امیدوارم دوومیدانی‌کاران ایران در بزرگترین آوردگاه ورزشی، عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند رکوردهای خوبی از خود در این رقابت‌ها بگذارند و در صورت امکان به فینال این مسابقات راه یابند.

کارشناس دوومیدانی کشورمان درپایان اضافه کرد: تنها شانس مدال آور کاروان دوومیدانی ایران را در المپیک ریو، باید برای احسان حدادی قائل شویم. دلیل آن هم تجربیات گذشته وی از حضور مسابقات مختلف است.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار