کیهانی :هدف من پشتوانه سازی در آینده است

رییس فدراسیون دوومیدانی کشورمان گفت:اصلی ترین وظیفه من استعداد یابی برای آینده است.

کیهانی :هدف من پشتوانه سازی در آینده استمجید کیهانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، در خصوص اهداف خود در فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد: مهم ترین هدف  من کسب  سهمیه بیشتر برای حضوری موفق در المپیک 2016 ریو است و موضوع دوم بحث استعداد یابی است ،که در حال حاضر در بیشتر استان های کشور در حال پیگیری است و تا دو ماه آینده مشخص می شود که چقدر در اجرای این پروسه موفق بوده ایم.
وی درباره مسابقات آغاز فصل لیگ برتر دوومیدانی کشورمان اظهار کرد: رقابت های خوبی را در تمام مواد مشاهده کردیم و نتایج قابل قبول خوبی را در این رقابت ها شاهد بودیم.
کیهانی در پاسخ به این سوال که در کدام مواد مسابقات بهتری را شاهد بودیم گفت: از نظر من در ماده 100متر،ده کیلومتر پیاده روی مردان ،پرش با نیزه،پرش طول و پرتاب دیسک از لحاظ کمی کیفی بهتر قوی تر از سایر مواد برگزار شد.
رییس فدراسیون دوومیدانی در خصوص شرکت نکردن برادران صمیمی در پرتاب دیسک اظهار کرد: از رقابت های مجارستان تازه برگشته بودند به این دلیل مربی صلاح دانست در این رویداد شرکت نکنند.
وی در خصوص شرایط آمادگی حدادی تا قبل از المپیک بیان کرد:حدادی مقرر شد به اردوی آلمان اعزام شود و مربی وی بوخونسف در آلمان تمرینات آماده سازی را انجام دهند. و در همان کشور تا المپیک به تمرینات خود ادامه خواهند داد.
رییس فدراسیون دوومیدانی درباره آمادگی مدال آوران تا پیش از المپیک
 عنوان داشتند: تفتیان و قاسمی از مدال آوران این رشته هستند برای آمادگی هر چه بهتر آنها تا قبل از المپیک قرار است به اردوی مجارستان اعزام شوند تمرینات خود را در آنجا زیر نظر مربی پیگیری کنند.
وی درباره تورنمنت بین المللی قزاقستان گفت: این مسابقات  که به جام کازانف معروف است طی روزهای 5و 6 تیر در این کشور برگزار خواهد شد که جزو یکی از گزینشی های المپیک برزیل است قراربر این هست که ده ورزشکار را به این های حساس بفرستیم.
کیهانی درباره شانس کسب سهمیه در این مسابقات گزینشی اظهار کرد:امیدوارم ورزشکارانمان با سعی و تلاش مضاعف بتوانند با توجه به رکوردهای تعیین شده توسط فدراسیون جهانی دوومیدانی دست کم یک یا دو سهمیه دیگر برای کشورمان کسب کنند.
رییس فدراسیون درباره خانم رجبی هم تاکید داشتند:وی در حال حاضر در تهران تمرینات خود را انجام می دهند چند وقت دیگر به اردوی بلاروس خواهند رفت  آنجا اردوهای خود را تا پیش از المپیک ریو دنبال کنند.
وی در خصوص  مرادی عنوان کرد: سجاد جزو بهتزین دوندگان کشورمان است خود را برای مسابقات قهرمانی کشور که درروزهای 7و8خرداد سال جاری در  تهران برگزار میشود  آماده می کنند و اگر در این مسابقات بتوانند نتیجه خوبی به دست بیاورند با تصمیم کمیته تیم های ملی به رقابت های برون مرزی شانس کسب سهمیه المپیک اعزام خواهند شد.
وی درباره حذف زورآوند و رحیمیان از مسابقات پیاده روی ایتالیا گفت: این رویداد با حضور برترین دونده های جهان برگزار شد ورزشکاران ما نتوانستند عملکرد خوبی از خود بجای بگذارند.
کیهانی درپایان درخصوص شانس کسب مدال ورزشکارانمان در المپیک ریو عنوان کردند: حدادی با توجه به سوابق درخشان خود از شانس اصلی کسب مدال در المپیک است ، امیدوارم تفتیان و قاسمی در دو 100متر بتوانند به نیمه نهایی صعود کرده رکورد ملی را جابجا کنند و دیگر ورزشکاران هم رکوردهای شخصی خود را ثبت کنند برای ما کافی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار