شایان: فدراسیون سلیقه ای عمل کرده است

عضو سازمان تیم های ملی دوومیدانی گفت:سلیقه فدراسیون این بوده که تنها این سه مربی با تیم به برزیل اعزام شوند و بقیه بدون مربی در المپیک شرکت کنند.

حسین شایان در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اعزام نشدن ورزشکاران بدون مربیان خود در المپیک اظهار کرد: ما یک سهمیه ای برای نفرات اعزامی در المپیک داریم مسابقات قهرمانی آسیا و جهان نیست که فدراسیون بتواند سهمیه مربیان را تعیین کند،این سهمیه ها توسط کمیته ملی المپیک کشورمان تعیین می شود و تعداد افراد اعزامی به آنجا محدود است.

وی افزود: به اعزای هر سه تا ورزشکار یک مربی به آنجا اعزام می شود این برنامه ای است که کمیته ملی المپیک برای ما ارسال کرده است و ایگور پاگلین مربی ارزنده هم از اول قرار نبود به رقابت های المپیک ریو اعزام شود و محمد ارزنده که در المپیک لندن هم شرکت کرده بود بدون حضور ایگور پاگلین در المپیک حضور پیدا کرد.

شایان گفت: هم اکنون ده ورزشکار برای المپیک انتخاب شده است،کیهانی به عنوان رئیس فدراسیون و خواجوی هم به عنوان سرپرست کاروان به این رقابت ها اعزام می شود که کارهای سرپرستی تیم را در برزیل انجام دهد.

عضو سازمان تیم های ملی ادامه داد: ما در مسابقات ارزروم ترکیه ما ورزشکاران را به همراه مربی اختصاصی شان به آنجا اعزام کردیم هیچ بحثی هم در این مورد وجود نداشت اما در المپیک شرایط فرق دارد آن هم به دلیل دستور کمیته ملی المپیک کشورمان دیگر اختیار دست فدراسیون نیست.

وی تصریح کرد: فدراسیون دوومیدانی تشخیص داده است که این مربیان همراه با تیم به المپیک ریو بروند و اینکه بیشتر می توانند به دوومیدانی کاران در آنجا کمک کنند و ممکن هم است که به برزیل بروند و نتوانند هیج کار خاصی را برای ورزشکاران انجام بدهند.

شایان در پایان یاد آورشد: اولین اسمی که در سازمان تیم های ملی مطرح شد که به عنوان سرپرست با تیم به برزیل بروند حمید سجادی بود که به دلیل مشکلات فراوانی که داشتند صلاح دیدند در این جلسه شرکت نکنند و اعلام کردند که همراه تیم به برزیل نخواهد رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار