با حضور رئیس فدراسیون دو و میدانی لهستان،

دو و میدانی ایران در آستانه تحولی بزرگ

با سفر هنریک اولژستکی رئیس فدراسیون دو و میدانی لهستان به ایران این رشته مدال آور در بازی های جهانی و المپیک در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پس از شرکت مجید کیهانی در کنگره جهانی و دیدارهایش با روسای فدراسیون های لهستان و فرانسه در موناکو طبق گفته رئیس فدراسیون قرار است هنریک اولژستکی رئیس فدراسیون دو ومیدانی لهستان به دعوت مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران روز 27 آذر به تهران بیاید.

پیش از این قرار بود مربیان لهستانی برای برگزاری کلاس های آموزشی برای مربیان داخلی به تهران سفر کنند.
 
وی در مدت اقامتش در ایران علاوه بر بازدید از فدراسیون دو ومیدانی و ورزشگاه آفتاب انقلاب، دید و بازدید از تهران نشست های متعددی را با رئیس و اعضای کمیته فنی فدراسیون برگزار خواهد کرد و چند تفاهم نامه همکاری میان طرفین به امضا خواهد رسید.
 
سپس اولژستکی به همراه دستیارانش و مسئولان فدراسیون کشورمان برای بازدید از نخستین مرحله اردوی تیم ملی دو و میدانی که در جزیره زیبای کیش در حال برگزاری است به آنجا خواهد رفت تا از نزدیک تمرینات ورزشکاران را که زیر نظر مربیان شان در حال تمرین هستند را مشاهده کند.
 
همچنین یک کلاس دو یا سه روزه ای را برای مربیان پرتاب ها در ایران برگزار خواهد کرد تا مربیان داخلی کشورمان از تجربه این فرد در مدتی که در ایران حضور دارد نهایت استفاده را ببرند.

گفتنی است احتمال دیدار رئیس فدراسیون دو و میدانی لهستان با مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار