قزوین؛

ضرورت نهادینه شدن تفکر بسیجی دربین مسئولان

امام جمعه قزوین بر ضرورت نهادینه شدن تفکر بسیجی دربین مسئولان تاکید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت :اگر قرار است  به کسی مسئولیتی داده شود باید آن فرد بسیجی باشد در غیر این صورت شایسته پذیرش مسئولیت نیست.

ضرورت نهادینه شدن تفکر بسیجی دربین مسئولان

وی افزود: نباید فردی که مسئولیت می پذیرد بعدا بسیجی شود بلکه باید تکلیف خود را مشخص کند و اگر کسی این روحیه را نداشته باشد بدرد آن مسئولیت نمی خورد.

خطیب جمعه قزوین اضافه کرد: آنجا که ناجوانمردی و اختلاس و غارت بیت المال صورت می گیرد ناشی از سپردن کارها به افراد غیر بسیجی است و هر کس این روحیه را نداشته باشد احتمال خطا دارد.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر اندیشه بسیجی در جامعه حاکم شود بسیاری از مشکلات و آسیبها کاهش می یابد و سلامت جامعه تضمین می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه گفت:  با نگاهی عمیق و ژرف اندیشانه می توان گفت هر کس که با قرآن مانوس است و به احکام دینی عمل می کند بسیجی محسوب می شود .

نماینده ولی فقیه در استان افزود: امروز هر خیر و برکتی که در کشور مشاهده می شود مرهون بسیج است و هرجا با این روحیه وارد شده ایم به موفقیت رسیده ایم.

وی با بیان اینکه اگر موشکی در کشور ساخته شده با همین روحیه بسیجی است ، گفت: هر جا خیانتی هم شده ناشی از دوری از این روحیه و اخلاق ارزشی است.

حجت الاسلام عابدینی گفت: امروز عراق با روحیه بسیجی توانسته آمریکا را از کشورش بیرون کند و در مبارزه با داعش موفق باشد .

امام جمعه قزوین در ادامه به هفته وقف هم اشاره کرد و گفت: انسانهای خیر در زمان حیات خود کار خیر و ماندگاری از خود به جا می گذارند تا دیگران نیز از آن برخوردار شوند و سنت حسنه وقف بهترین صدقه جاریه است.

حجت الاسلام  و المسلمین عابدینی گفت: کسانی که با وقف مدرسه، مسجد، کتابخانه، لوله کشی آب در روستا، ساخت قنات و دهها کار خیر دیگر به مردم خدمت کرده اند موجب رضایت الهی شده اند .

وی  ضمن تسلیت و محکوم کردن انفجار تروریستی در حله عراق اظهار امیدواری کرد : شر داعش از سرزمینهای اسلامی کنده شود و شاهد نابودی این گروه وحشی که زاییده استکبار جهانی  است باشیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با اشاره به مناسبت های هفته درباره  شهادت رسول گرامی اسلام(ص)، امام رضا(ع)، هجرت نبی اکرم(ص)، درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی، موذن زاده اردبیلی، میرزاکوچک خان جنگلی، خانم دباغ، و شایان فر هم مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.