قزوین؛

ضرورت بصیرت سیاسی در کشور

امام جمعه موقت قزوین گفت : امروز مهم ترین نیاز کشور بصیرت سیاسی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام قابل در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : امروز مهم ترین نیاز کشور این است که نخبگان و مسئولین کشور بصیرت سیاسی داشته باشند و از نیرنگ های دشمن غافل نشوند.

ضرورت بصیرت سیاسی در کشور

وی با اشاره به بیانات رهبری در میان مردم اصفهان گفت:اگر بصیرت داشته باشیم جذب مواردی که جاذبه دارد نمی شویم.

امام جمعه موقت قزوین بر حفظ استحکام داخلی نظام تاکید کرد و گفت : باید در مسائل سیاسی ، اقتصادی و نظامی از این استحکام برخوردار باشیم.

وی یادآور شد : تنها راه موفقیت و مقابله با دشمنان حفظ وحدت و انسجام داخلی و تبعیت از رهبری است.

حجت الاسلام قابل با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت : این انتخابات اوج ابتذال ، خباثت و رذالت بود .

وی ادامه داد : مردم آمریکا به کسانی رای دادند که در زمان تبلیغات متهم به فساد شدند و نتوانستد از خود دفاع کنند.

امام جمعه موقت قزوین افزود  : همان گونه که رهبری فرمودند هیچ قضاوتی در مورد آمیرکا نداریم در حالی که آمریکا تا امروز هیچ خیری به ایران نرسانده و فقط شر متوجه مردم ایران بوده است .

حجت الاسلا م قابل خاطر نشان کرد: امروز که تحریم های 10 ساله دوباره تمدید شد مابایدطبق گفته رهبری  به اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم و کشور باید روی پای خود بایستد و با تکیه بر نخبگان داخلی هیچ نیازی به کشورهای بیگانه نیست.

 امام جمعه موقت قزوین  در ادامه با اشاره  به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج گنجینه ای است که نظام در طول این سالها داشته و خلاءها را پر کرده است .

حجت الاسلا م قابل در ادامه از شهید مدافع حرم محسن خزائی و خانم دباغ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به عنوان یک بسیجی یاد کرد

 امام جمعه قزوین در ادامهبه حقوق های نجومی اشاره کرد و گفت : هیچکس در استان نمی خواهد مردم را به دولت بی اعتماد کند اما برخی کارها موجب نا امیدی مردم می شود.

وی اضافه کرد: مردم از عملکرد مسئولان آگاهند و آن را زیر ذره بین قرار می دهند ،اگر کسی تخلف کند حتما با واکنش و بی اعتمادی مردم روبرو خواهد شد.

حجت الاسلا م قابل گفت: برخی تلاش می کنند خود را به دولت بچسبانند و دیگران را تحت تاثیر افکار اشتباه خود قرار دهند که باید مراقب بود.

امام جمعه قزوین  با انتقاد از رای اعتماد نمایندگان به برخی وزرا گفت: از نمایندگان گلایه مند هستیم ، انها  به وزیری رای دادند که فتنه گر بود و نباید رای اعتماد می گرفت .

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار