کرمانشاه؛

انسجام نيروی های مسلح در اربعين

جانشين فرمانده ناجا گفت: نيروی های مسلح جمهوری اسلامی در اربعين امسال انسجام بيشتری داشتند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ "اسکندر مؤمنی" گفت: براي جمهوري اسلامي افتخار بزرگي است که در يک مقطع زماني کوتاه از سه گذرگاه مرزي، بيش از دو ميليون زائر خود را به کربلاي معلي رساندند و تا اين لحظه نيز بدون مشکل و مورد امنيتي بازگشته اند.

وی افزود: اين حماسه عظيم سمبل و تجلي کار جمعي و بين بخشي بود و خوشبختانه همه دستگاه هايي که در اين حوزه مسئوليت داشتند از جمله ستاد مرکزي اربعين و نيز ستاد اربعين استان های ايلام، کرمانشاه و خوزستان، به بهترين نحو وظايف خود را انجام دادند.

جانشين فرمانده ناجا تصريح کرد: دستگاه هاي امدادي و خدماتي نيز مانند وزارت راه و ترابري، سازمان راهداری، اورژانس هلال احمر، آتش نشاني، پايانه و ... تلاش کردند تا اين حماسه بزرگ شکل گيرد.

مؤمنی خاطرنشان ساخت: نيروي هاي مسلح از ارتش جمهوري اسلامي ايران، سپاه پاسداران، وزارت دفاع تا نيروي انتظامي نيز در اربعين امسال انسجام بيشتري داشتند و با فرماندهي واحد انجام مأموريت کردند و در مجموع هماهنگي و همکاري همه دستگاه ها مثال زدني و تجلي کار جمعي و گروهي بود.

جانشين فرمانده ناجا يادآور شد: حدود دو ميليون رواديد در اربعين امسال صادر شد و حدود دو ميليون نفر نيز به اين سفر معنوي مشرف شدند که پيش بيني مي کنيم حداکثر امروز و فردا موج بازگشت زائران پايان يابد، چراکه بيش از 90 درصد زائران تاکنون بازگشته اند،

وی افزود: پيش بيني هاي لازم براي دهه آخر ماه صفر نيز صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.