کرمانشاه؛

خدمات رسانی 2600 نيروی پليس استان در اربعین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: در اربعین امسال 2600 نيروی پليس استان با اجرای طرح‌های انتظامی به زوار اربعین خدمات‌رسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سردار منوچهر امان‌اللهی گفت:در اين ايام 615 هزار زائر برای سفر به کربلای معلی وارد استان کرمانشاه شدند که از اين تعداد زائر، 164 هزار نفر به مرزهای شلمچه و چزابه و حدود 602 هزار نفر به مرز مهران هدايت شدند.

وی افزود: در اين مدت حدود 180 هزار خودرو زائران در جاده‌های استان تردد کردند که حدود 163 هزار دستگاه آنها خودروهای سواری و مابقی اتوبوس بودند.

فرمانده نيروی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: از اين تعداد بيش از 23 هزار خودروی سواری و دو هزار اتوبوس زائران به سمت مرزهای جنوبی کشور و مابقی به سمت مرز مهران هدايت شدند.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در مدت تردد زائران اربعين حسينی، 168 گشت خودرویی در سطح جاده‌های استان برای کنترل ترددها به کار گرفته شد و 20 ايستگاه بازرسی نیز بر ترددها نظارت داشتند.

امان اللهی تاکيد کرد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پليس‌راه و اجرای طرح‌های ترافيکی ميزان تصادفات فوتی در مدت تردد زائران اربعين حسينی نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد و ميزان تصادفات خسارتی استان حدود 90 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به فعاليت‌های انجام شده برای آگاه‌سازی مردم، گفت: در اين مدت به منظور آگاه‌سازی مردم 160 هزار تراکت آموزشی چاپ و 175 هزار پيامک آموزشی برای زائران اربعين ارسال شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.