ناجا در زمينه امر به معروف و نهی از منکر فعاليت ويژه ای دارد

رئيس شورای هماهنگي تبليغات اسلامی کرمانشاه گفت: نيروی انتظامی بر اساس قانون و دستور العمل های شورای امر به معروف و نهی از منکر، فعاليت ويژه ای در زمينه امر به معروف و نهی از منکر دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،"عباس سروري"گفت: امر به معروف و نهي از منکر وظيفه اي همگاني است و تمامي آحاد جامعه بايد به آن عمل کنند.
وي افزود: بايد همه ما خود را در مقابل امر به معروف و نهي از منکر مسئول بدانيم و مجدانه به آن عمل کنيم تا شاهد کاهش انحرافات در جامعه باشيم.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: نيروي انتظامي بر اساس قانون و دستور العمل هاي شوراي امر به معروف و نهي از منکر، فعاليت ويژه اي در زمينه امر به معروف و نهي از منکر دارد و به عنوان بازوي اجرايي شورا محسوب مي شود.
سروري با بيان اينکه اقدامات و مأموريت هاي نيروي انتظامي بسيار گسترده است، عنوان کرد: منکرات امروز نسبت به گذشته بسيار متفاوت شده اند و دشمنان ايران اسلامي از راه هاي مختلف به دنبال ترويج منکر در جمهوري اسلامي ايران هستند.
وي تاکيد کرد: با توجه به لزوم برخورد با منکرات در جامعه لازم است که اختيارات در اين زمينه به نيروي انتظامي داده شود تا بتواند بهتر از گذشته عمل کند.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان کرمانشاه با بيان اينکه ريشه اصلي موضوع عفاف و حجاب در خانواده ها است، گفت: اگر خانواده ها در آرامش باشند و نسبت به تربيت فرزندان خود بکوشند، بدون شک عفاف و حجاب در جامعه گسترش پيدا خواهد کرد.
سروري با اشاره به اينکه خانواده ها بايد نسبت به پوشش جوانان تذکر دهند تا کار به جامعه و پليس کشيده نشود، ادامه داد: در مرحله بعد دستگاه هاي نظارتي و ياوران امر به معروف و نهي از منکر بايد در زمينه عفاف و حجاب وارد شوند و از ترويج منکرات جلوگيري کنند.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
نيروی انتظامی بر اساس قانون و دستور العمل های شورای امر به معروف و نهی از منکر، فعاليت ويژه ای در زمينه امر به معروف و نهی از منکر دارد.