کرمانشاه؛

ثبت 15 هزار تماس مردم با 197

در هشت ماه نخست سال 95 حدود 15 هزار تماس تلفنی مردم با دفتر نظارت های همگانی پليس(197) به ثبت رسيده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامي استان کرمانشاه  گفت :  در هشت ماه نخست سال 95 حدود 15 هزار تماس تلفني مردم با دفتر نظارت هاي همگاني پليس(197) به ثبت رسيده است.
 سردار "منوچهر امان اللهي" در حاشيه جلسه ملاقات مردمي در دفتر نظارت همگاني فرماندهي انتظامي استان به خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: از اين تعداد تماس ها سه هزار و 600 مورد مربوط به انتقادات مردم و چهارهزارو 800 مورد مربوط به تقدير مردم از عملکرد پليس بوده است.
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه جلب رضايت مردم و ايجاد امنيت را مهمترين هدف و ماموريت نيروي انتظامي دانست و گفت: سامانه 197 سريع ترين راه ارتباطي براي انتقال خواسته هاي مردم به مسئولان ناجا محسوب مي شود.
سردار امان اللهي افزود: سامانه 197 يك پل ارتباطي بسيار خوب بين مردم و فرماندهان ناجا است چرا كه از اين طريق مي توانند از وضعيت خوب و بد يگان هاي زير مجموعه خود مطلع شده و به ارزيابي آنها بپردازند.
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه با بيان اينكه سرعت انتقال خواسته هاي مردمي در سامانه 197 از ديگر راه هاي ارتباطي بيشتر است اظهارداشت: در اين سامانه بدون واسطه مردم با بالاترين رده نيروي انتظامي استان ملاقات مي كنند و خواسته ها و مشكلات خود را بيان مي كنند كه اين كار باعث دلگرمي آنان مي شود.
سردار امان اللهي افزود: سامانه 197 يك غنيمت بزرگ هم براي مردم و هم براي مسئولان نيروي انتظامي است و به همين خاطر ناجا توجه ويژه و خاصي به تقويت و گسترش اين سامانه دارد.
وي با تاکيد بر ضرورت تکريم ارباب رجوع، گفت: برخورد خوب و منطقي با مردم توسط نيروهاي انتظامي يك اصل كلي در تمامي يگان هاي اين فرماندهي است.
فرمانده انتظامي استان اظهارداشت: مسئولان نيروي انتظامي در مرکز 197 با رويي باز به مشكلات مردم گوش و بهترين راهنمايي را در اختيارشان قرار مي دهند.
سردار امان اللهي با بيان اينكه ارتباط مردم با مسئولان ناجا در سامانه 197 باعث سرعت بخشيدن، خدمت رساني پليس به مردم شده است گفت: ارتباط مردم با ناجا باعث بهبود ماموريت ها و دستگيري مجرمان شده است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، هزار ، تماس ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.