کرمانشاه؛

طرح زمستانی پلیس راه استان کرمانشاه

طرح زمستانی پلیس راه استان کرمانشاه، با حضور نیروهای پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر و شهرداری‌ها آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه کاهش کشته‌های ترافیکی، گفت: ترافیک موضوعی است که ارتباط تنگاتنگی با زندگی اجتماعی همه افراد دارد و دستگاه‌های مختلفی با موضوع ترافیک در ارتباط هستند.

فضل اله شیری با اشاره به لزوم کنترل و روانی ترافیک و نیز برقراری امنیت تردد افراد در امر ترافیک، گفت: در همین راستا طرح‌های مختلفی در طول سال به اجرا در می‌آید که طرح زمستانی پلیس‌راه نیز یکی از این طرح‌ها است.

وی افزود: این طرح از امروز (17 آذرماه) با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر و شهرداری‌ها در سطح استان آغاز شده و تا 20 اسفندماه ادامه دارد.

این مقام انتظامی روانی و تسهیل ترافیک جاده‌ای، هم پوشانی لازم جهت امدادرسانی به موقع به آسیب دیدگان حوادث جاده‌ای و کنترل ترافیک در زمان بروز حوادث غیرمترقبه مانند سیل، آبگرفتگی، ریزش کوه و یا یخبندان را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.

شیری از حضور 81 تیم پلیس‌راه در این طرح خبر داد و اظهار کرد: این تیم‌ها تمامی محورهای مواصلاتی بویژه محورهای برف‌گیر استان را در طرح زمستانی پوشش می‌دهند.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.