آثار عکاسان ایران و اسپانیا در یک نگاه

نمایشگاهی بر مبنای قرابت‌های شگفت‌انگیز هنری بین آثار هنرمندان ایران و اسپانیا برپا شده است.

آثار عکاسان ایران و اسپانیا در یک نگاهبه گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انجمن فرهنگی مدیترانه غربی با همکاری آژانس اسپانیایی بین‌المللی و توسعه، بنیاد اسپانیایی سه فرهنگ، سفارت اسپانیا، دانشگاه علامه طباطبایی و گالری راه ابریشم، نمایشگاه گروهی عکس شامل آثار دوازده نفر از بانوان عکاس مشهور و برجسته اسپانیایی و ایرانی تحت عنوان «نگاه‌های هم راستا ایران و اسپانیا: عکاس ها در آیینه» را در تهران برگزار می کند.

مجموعه آثار مذکور ابتدا اسفندماه سال گذشته در مادرید به نمایش درآمده است و هم اکنون در تهران آن را مشاهده خواهیم کرد. این مجموعه توسط سارا فرناندز دمویا و سانتیاگو اولمو بر مبنای قرابت هایی شگفت انگیز که بین آثار هنرمندان دو کشور وجود دارد، گرد هم آمده است.

بازدیدکنندگان با دیدن آثار دوازده هنرمند عکاس نگاه‌های هم راستا، می‌توانند دریابند که چگونه آثار این هنرمندان ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند و مجموعه ای بسیار ارزنده مملو از داستان ها و چشم‌اندارهای پر تب و تاب را به ما عرضه می‌کنند.

سوله داد کوردوبا- شادی قدیریان/ کریستینا گارسیا رودرو- هنگامه گلستان/ آمپارو گاریدو- رعنا جوادی/ ایزابل مونیوز- گوهر دشتی/ مایته ویتا- غزاله هدایت/ مارایا زارازوا- نیوشا توکلیان از بانوان هنرمند و بنام دو کشور گرد هم آمده اند.

گفتنی است؛ نمایشگاه فوق روز جمعه 21 آبان ماه سال جاری در گالری راه ابریشم پارک لاله افتتاح شد و تا 7 آذر از ساعت 4 تا 8 به غیر از شنبه ها و تعطیلات عمومی ادامه دارد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار