المپیک پیشکسوتان وزنه برداری - 2017 نیوزلند

نفرات اعزامی به المپیک در تبریز انتخاب می شوند

مسابقات انتخابی تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان برای اعزام به المپیک پیشکسوتان در نیوزیلند، 6 تا 8 آذرماه در تبریز برگزار می شود.

انتخابی تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان در تبریز برگزار می شودبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رکوردگیری از وزنه برداران پیشکسوتان سراسر کشور (انتخابی تیم ملی وزنه برداری جهت اعزام به بازیهای المپیک پیشکسوتان 2017- نیوزیلند)  6 تا 8 آذرماه در تبریز برگزار می شود.

همچنین شرایط حضور در این دوره از مسابقات به شرح زیر است:
1- داشتن گواهی سلامت پزشکی، کارت بیمه ورزشی و شناسنامه عکسدار غیرمخدوش بدون کبرسن الزامی است و بایستی در وزن کشی ارائه شود. (لازم بذکر است درصورت ناقص بودن مدارک از شرکت در مسابقه جلوگیری بعمل می آید.)

2- متولدین قبل از تاریخ 11/10/1361 (سی و یکم دسامبر 1982) می توانند در رکوردگیری شرکت نمایند.

3- ثبت رکوردهای ورودی در هر دسته بمنزله انتخاب ورزشکار و عضویت در تیم ملی نبوده و کمیته پیشکسوتان فدراسیون نسبت به انتخاب اعضاء تیم ملی به ترتیب اولویت ثبت رکورد تصمیم گیری خواهد نمود.

4- قهرمانان منتخب پس از گزینش جهت انجام آزمایش دوپینگ به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ معرفی خواهند شد.

5- کلیه هیأت های وزنه برداری استانها موظفند تا تاریخ 25/8/95 فرم شماره 2 را تکمیل به فدراسیون وزنه برداری از طریق شماره 44739234  اعلام نماید و درصورت عدم ارسال اسامی در تاریخ یاده شده اجازه شرکت در رکوردگیری را نخواهند داشت.

در پایان لازم به ذکر است؛ محل برگزاری رکوردگیری و خوابگاه ورزشکاران؛  تبریز ، باغ شمال سالن و خوابگاه فتح خیبر خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار