بعد از قرار گرفتن در مکان چهارم وزنه برداری نوجوانان آسیا؛

سلطانی: بخاطر سرما خوردگی بدنم افت کرده بود

ملی پوش وزنه برداری دسته 69 کیلوگرم نوجوانان گفت: بدلیل سرماخوردگی، افت شدیدی داشتم و نتوانستم آنطوریکه باید مهیای حضور در مسابقه شوم.

حسین سلطانی: بخاطر سرما خوردگی بدنم افت کرده بودسلطانی وزنه بردار ملی پوش زنجانی تیم ملی نوجوانان درخصوص اینکه چرا نتوانست موفقیت جهانی اش را در دوئل آسیایی تکرار کند به خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: بدلیل سرماخوردگی بدنم چند روزی بود افت شدید داشت و نتوانستم آنطوریکه باید مهیای حضور در مسابقه شود. به همین دلیل وقتی می خواستم وزنه را خصوصا در حرکت دوضرب بالای سرم ببرم ، سرم گیج می رفت و تعادلم را از دست می دادم.

سلطانی معتقد است: کادرفنی برایم عالی وزنه انتخاب کرد، اما این من بودم که نتوانستم بخاطر ضعفی که بدنم داشت زیر وزنه با قدرت قرار بگیرم.

وی یادآور می شود: حقیقتا شرمنده برخواه سرمربی تیم ملی، فدراسیون وزنه برداری و مربیان و مسئولان استان زنجان شدم که در این مدت خیلی برای ما زحمت کشیدند. امیدوارم در آینده با عملکردی بهتر در مسابقات پاسخگوی محبت های این عزیزان باشم.

 سلطانی درخصوص میزبانی ژاپنی ها و شرایط سالن گفت: وضعیت تغذیه در توکیو خیلی خوب نیست ، اما سالن مسابقات و مابقی شرایطی که میزبان برای پذیرایی از میهمانان خود درنظر گرفته نسبتا قابل قبول است . اما می شد بهتر از این هم مسابقات را برگزار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.