به منظور شرکت در المپیک 2017 نیوزیلند

پیشکسوتان در چالوس اردو زدند

اردوی تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان به جهت حضور در بازی های المپیک پیشکسوتان2017 نیوزیلند، از چهارشنبه 23 فروردین در شهرستان چالوس آغاز شده است.

پیشکسوتان در چالوس اردو زدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان کشورمان اعزامی به بازی های المپیک پیشکسوتان2017 نیوزیلند، با همت دکتر علیرضا طاهری نسب شهردار محترم شهر چالوس به مدت یک هفته از چهارشنبه 23 فروردین در سالن شهید موسی پسندی این شهر آغاز شده است و تا سه شنبه 29 فروردین ادامه پیدا می کند.

همچنین؛ 8 وزنه بردار حاضر در این اردو، عبارتند از: حسین حمزه سقاء، محمد اسحاق ناروئی، احسان بیاتی، ابراهیم داوری، لهراسب بهروزی، مهدی نیک روش، اردشیر شمس و جواد سمیعی متین هستند.علیرضا شیخ الاسلامی(رییس کمیته پیشکسوتان و مربی)، مسعود نوری( دبیر کمیته پیشکسوتان و مربی)، حمید صالحی نیا(عضو کمیته پپشکسوتان و داور) به عنوان کادر در این اردو حضور دارند. محسن جلیلی(به عنوان داور) نیز با همراه این تیم به نیوزیلند اعزام خواهد شد.

گفتنی است؛ بازی های المپیک پیشکسوتان، طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی از تاریخ؛ یکم تا 11 اردیبهشت با حضور 208 کشور در قالب 28000 شرکت کننده در اوکلند نیوزیلند برگزار می شود.

لازم به ذکر است؛ 12 وزنه بردار، سرپرست، داور و مربی روز سه شنبه 29 فروردین از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به نیوزیلند اعزام می شوند.

بنابراین گزارش؛ هیچ تیم ورزشیِ از پیشکسوتان کشورمان به غیر از وزنه برداری به بازی های المپیکی در سال 2017 اعزام نخواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.