ESPN مدعی شد: شانس قرارداد لیورپول و سردار آزمون 75 درصدی است

سایت مطرح ESPN احتمال جدایی سردار آزمون و پیوستن وی به لیورپول را بسیار بالا قلمداد کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ESPN، در این تصویر محتمل ترین انتقال های ماه ژانویه را مشاهده می کنید. مقیاس هایی که گذاشته شده است از 0 تا 5 است و هر چه عدد به 5 نزدیکتر باشد،‌ احتمال رخ دادن آن انتقال بیشتر است. سردار آزمون نیز در این فهرست قرار دارد و احتمال پیوستن او به لیورپول تخمین زده شده است.



1 . استیون انزوزی به بارسلونا: این بازیکن نمره 3.9 را دارد و به احتمال زیاد به بارسلونا ملحق می شود. آبی و اناری پوشان قصد دارند این بازیکن را با مبلغ 30 میلیون یورو به نیوکمپ بیاورند و به عنوان بازیکن جانشین بوسکتز از او استفاده نمایند.

2. جئوفری کندوبیا به لیورپول: روزنامه گل ایتالیا گزارش داده است که این بازیکن در ماه ‍ژانویه سرخ پوش می شود و به لیورپول می پیوندد. نمره این بازیکن برای انتقال نیز 3.9 است و به احتمال بسیار زیاد به لیورپول منتقل می شود.

3. مایکل کین به منچستر یونایتد: شیاطین سرخ قصد دارند این مدافع تیم برنلی را به اولدترافورد بازگردانند. احتمال پیوستن او به منچستر یونایتد 3.9 است.

4. سردار آزمون به لیورپول : کلوپ پیش از این اقرار کرده بود که برای تقویت خط حمله اش قصد خرید سردار آزمون در ماه ژانویه را دارد. یکی از خبرنگارانی که با باشگاه لیورپول در ارتباط است، بیان کرد که این تیم برای خرید سردار آزمون مصمم است. این مهاجم 21 ساله به "مسی ایرانی" مشهور شده و با عملکرد خوبش مورد توجه بسیاری از تیم های اروپایی قرار گرفته است. احتمال پیوستن وی به لیورپول 3.8 است.

5. بونوچی به چلسی : کونته سرمربی آبی پوشان لندنی قصد دارد با خرید بونوچی نیروی دوباره ای به خط دفاع تیمش بدهد. وی پیش از این نیز شاگرد کونته بوده است و این سرمربی قصد دارد با استفاده از ارتباط خوبش با بونوچی وی را به چلسی بیاورد.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۵
به نظرم رفتنش به لیورپول اشتباه است ولی خیلی زود در آن تیم افول میکنه.
آخرین اخبار