بازتاب رسانه ای پیشنهاد لیورپول به سردار آزمون؛

سردار فوتبال ایران نشریات اروپا را تسخیر کرد

خبر تمایل لیورپول برای جذب مهاجم جوان تیم ملی کشورمان در نشریات مختلف و معتبر قاره سبز بازتاب گسترده ای داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،درخشش سردار آزمون در روستوف باعث شده تا یورگن کلوپ سرمربی لیورپول برای جذب او ابراز علاقه کند.
سردار در فصل جاری نقش موثری در صعود روستوف به مرحله گروهی لیگ قهرمانان ایفا کرده است و با گلزنی در برابر اندرلخت و آژاکس، از ارکان صعود روستوف به مرحله گروهی لقب گرفت. مهاجم تیم ملی ایران این روند را با گلزنی در برابر اتلتیکومادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز ادامه داده است. 
گلزنی های مهاجم آینده دار تیم ملی کشورمان مقابل تیم های بزرگی مانند آژاکس و اتلتیکو مادرید پتانسیل های او را نشان داد.
از روز گذشته چندین نشریه معتبر انگلیسی خبر علاقمندی کلوپ برای خرید سردار آزمون را منتشر کردند.
هر یک از این نشریات در کنار این خبر در گزارشی به معرفی سردار آزمون و ویژگی های فنی و بدنی این بازیکن جوان کشورمان پرداختند.
گاردین از اولین نشریاتی بود که خبر مذکور را منتشر کرد.
گاردین نوشت: تیم لیورپول به دلیل مصدومیت مهاجمانش به دنبال تقویت خط حمله تیمش است که سردار آزمون می تواند گزینه خوبی برای این کار باشد.
یورگن کلوپ برای تقویت خط حمله اش به دنبال خرید مهاجم ملی پوش ایرانی تیم روستوف روسیه است. کلوپ قصد دارد در ماه ژانویه برای به خدمت گرفتن این بازیکن ایران اقدام کند. این بازیکن جوان که بازی های بسیار خوبی را از خودش در روستوف و تیم ملی فوتبال ایران به نمایش گذاشته است،‌مدنظر چند تیم انگلیسی از جمله اورتون و استوک سیتی قرار گرفته است.

مدیر ورزشی باشگاه لیورپول اعلام کرده است که این باشگاه به محض اینکه نقل و انتقالات ژانویه فرا برسد،‌برای خرید این مهاجم ایرانی دست به کار می شود.

روزنامه میرر نیز با انتشار خبر فوق نوشت با توجه به مصدومیت طولانی مدت اینگز ،لیورپول تصمیم دارد در فصل نقل و انتقالات ماه ژانویه برای خرید مهاجم ایرانی روستوف اقدام کند. این نشریه در ادامه خبر خود با طرح این سوال که مهاجم روستوف و تیم ملی ایران کیست؟ به معرفی سردار آزمون پرداخت.
روزنامه دیلی میل برای پوشش خبر تمایل لیورپول به جذب سردار آزمون از  عنوان " مسی ایرانی" استفاده کرد و تیتر زد : لیورپول، مسی ایرانی را زیر نظر دارد.
سایت this is anfield  که وابسته به باشگاه لیورپول است ضمن درج خبر مذکور گزارش بلند بالایی هم در معرفی مهاجم 21 ساله تیم ملی کشورمان نوشت.
سایت ESPN هم که زمانی در یک گزارش عنوان کرده بود آزمون این پتانسیل را دارد که بهتر از علی دایی شود، گزارش داد تیم فوتبال لیورپول در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در اندیشه جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی روستوف روسیه خواهد بود.
بر این اساس یورگن کلوپ، دنی اینگس را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و همچنین سیدو مانه به دلیل حضور در پیکارهای جام ملت‌های آفریقا برای آنفیلدی‌ها در دسترس نخواهد بود، به همین دلیل سرمربی آلمانی به دنبال جایگزین مناسب برای این مهاجمان است.
نشریه اکسپرس هم از دیگر نشریاتی بود که خبر تمایل یورگن کلوپ برای جذب سردار آزمون را به نقل از گاردین منتشر کرد و در توصیف ستاره جوان روستوف از عنوان " مسی ایرانی " استفاده کرد.
حتی سایت تریبون نیوز اندونزی نیز این خبر را به نقل از منابع انگلیسی منتشر کرده است.
سایت آلمانی اشپورت 1 هم خبر ابراز علاقه لیورپول برای خرید سردار آزمون را منتشر کرد.
از دیگر سایت هایی که این خبر را کار کردند می توان به سایت  دیلی استار ،"اونت" لهستان ، دیلی مرکاتو فرانسه، سایت فوتبال 365اشاره کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار