در جلسه علنی شورای شهر مطرح شد؛

بودجه غیرنقد حیات خلوت شهرداری تهران شده است

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر تهران گفت: معتقدم بودجه غیرنقد حیات خلوت شهرداری تهران شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و چهارمین جلسه علنی شورا در پی بررسی الزامات بودجه سال 96 شهرداری تهران با تأکید بر اینکه بودجه غیرنقد حیات خلوت شهرداری تهران شده است، اظهار داشت: در حال حاضر تمام قدرت شورا در بودجه نقد بوده و بخش غیرنقد از حیطه نظارتی شورای شهر خارج شده است. 
 
وی با بیان اینکه در سال 93 سهم بودجه غیرنقد شهرداری 51 درصد بوده و در سال 94 به 40 درصد کاهش پیدا کرده است، افزود: امسال قرار بود این بودجه به 35درصد کاهش یابد اما شهرداری تهران با ترفندهایی بودجه غیرنقد 40 درصدی را مصوب کرد. 
 
حافظی ادامه داد: پیشنهاد کمیسیون سلامت بر این است که بودجه غیرنقد برای سال آتی 25 درصد کاهش یابد. 
 
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز در دولت هم بودجه غیر نقد نداریم، تأکید کرد: بودجه غیر نقد صرفا باید برای تهاتر ملک و برای مودیان باشد و به همین دلیل شهرداری تهران نباید خارج از این چارچوب از طریق بودجه غیرنقد اقداماتی انجام دهد. 
 
وی با تأکید بر اینکه چالش اصلی شورا در بودجه غیرنقد است، خطاب به رئیس شورا گفت: اگر واقعا قصد اصلاح بودجه را دارید باید این موضوع را اصلاح کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.