طلایی در صحن شورای شهر تهران؛

روستای پس قلعه تهران نه راه دارد نه نانوایی/ مردم هنوز دنبال کوپن نفت هستند/ شکل گیری بورس فروش لباس دست دوم در اسکندری

نایب رئیس شورای شهر تهران نسبت به وضعیت روستای پس قلعه در منطقه یک شهرداری تهران، گفت: این روستا نه راه دارد نه درمانگاه و نه نانوایی.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی طلایی درسیصد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری در خصوص شارژ کارت هی منزلت گفت: از اول مهرماه برخی از کارت ها شارژ نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس، مردم انتظار دارند که کارت های منزلت مبلغ بیشتری شارژ شوند.

نایب رئیس شورای شهر تهران در خصوص شهدای گمنام گفت: بهتر است شهرداری برای ساخت المان برای این شهدا اقدام کند.

وی از معاونت فرهنگی شهرداری تهران خواست تا پیرو منویات مقام معظم رهبری، کتابها و اسناد لانه جاسوسی را تهیه و در کتابخانه شهرداری قرار دهد.

طلایی نسبت به فروش لباس دست دوم در خیابان اسکندری هم تذکر داد و گفت: متاسفانه مشخص نیست این اتفاق چگون در حال رخ دادن است و این لباس ها از کجا می آید.

وی در ادامه در خصوص مشکلات روستای پس قلعه در دربند تهران و در منطقه یک تهران گفت: این روستا نه راه دارد، نه نانوایی، نه درمانگاه. مردم هنوز در این روستا به دنبال کوپن نفت هستند.

نایب رئیس شورای شهر تهران در خصوص اتفاق جالب در شهرداری تهران گغتک یکی از شهروندان تماس گرفته می گوید قصد ساخت مسکن در خیابان ژاندارمری را داشته که شهرداری منطقه بجای جواز ساخت مسکونی برای او اداری – تجاری صادر کرده است.

وی افزود: این شهروند به شهرداری گفته من می خواهم خانه بسازم اما جواب دادند که شما جواز اداری – تجاری بگیر مسکونی بساز.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار