دنیا مالی در جلسه علنی شورای شهر؛

ساماندهی سیما و منظر شهر از وظایف شهرداری تهران نیست!

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در رابطه با تأمین بودجه حمل و نقل بخصوص مترو با مشکلاتی مواجه هستیم.

ساماندهی سیما و منظر شهر از وظایف شهرداری تهران نیست!به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد دنیامالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با طرح سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 96 شهرداری تهران اظهار داشت: باید در خصوص این بودجه خیلی از موضوعات شفاف شود چراکه برخی تغییرات مغایر با آیین‌نامه است.

وی افزود: درباره سیاست‌های اجرایی بحث‌هایی مطرح شده که تضادی آشکار است و ما به جهت موضوع بودجه روی آن حساسیت به خرج می‌دهیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از برخی از برنامه‌ها انحراف داریم گفت: برخی از برنامه‌ها با یکدیگر خوانایی ندارند به این دلیل که زمانی‌که آن را اندازه‌گیری می‌کنیم انحراف از بودجه را در آن مشاهده می‌کنیم.

دنیا مالی اضافه کرد: در حال حاضر در رابطه با بودجه حمل و نقل بخصوص مترو با مشکل مواجه هستیم و نمی‌توانیم منابع واگن‌ها را تأمین کنیم.

وی افزود: باید در بودجه سال آینده ملاحظاتی را قرار دهیم تا بتوانیم اندازه‌گیری دقیقی از برخی از بودجه‌ها داشته باشیم.

دنیامالی با تأکید بر اینکه حمل و نقل حومه شهر و همچنین سیما و منظر شهر جزو وظایف شهرداری تهران نیست گفت: نباید این موضوع را به گردن شهرداری تهران بگذاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار