تقی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نصب سیستم‌های حفاظتی در ایستگاه‌های پر ازدحام

سخنگوی شواری اسلامی شهر تهران گفت: نصب سیستم‌های حفاظتی در ایستگاه‌های پر ازدحام در اولویت اول مدیریت شهری قرار دارد.

نصب سیستم‌های حفاظتی در ایستگاه های پر ازدحامرضا تقی پور سخنگوی شواری اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حل مشکلات موجود در مترو تهران، اظهار داشت: در گذشته دو مانع، محدودیت در اعتبارات و زیرساخت در کمیسیون حمل و نقل و عمران وجود داشت که باید به هر طریقی رفع می‌شد.
 
وی افزود: در راستای توسعه حمل و نقل عمومی، دولت باید 85 درصد از سهم خود را به شهرداری‌ها پرداخت کند اما همچنان این سهم پرداخت نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با بیان اینکه قرار است با تقویت بودجه‌های مربوط به مترو تأمین اعتبار کرده و سیستم‌های حفاظتی را تکمیل کنیم، تأکید کرد: نصب سیستم‌های حفاظتی در ایستگاه‌های پر ازدحام در اولویت اول مدیریت شهری قرار دارد.

تقی پور با بیان اینکه دست‌یابی به فناوری‌های مربوط به این موضوع به دلیل شرایط تحریم و مشکلاتی که در گذشته بوده کمی با سختی همراه است، گفت: فراخوانی داده شده که شرکت‌های دانش بنیان داخلی به این فناوری‌ها دست پیدا کنند تا بتوانند محصولات خود را به مدیریت شهری ارائه دهند.
 
وی ادامه داد: باید زمینه‌ای فراهم شود که با توجه به شرایط پیش آمده امکان تأمین به صورت موقت از خارج وجود داشته باشد.

سخنگوی شواری اسلامی شهر تهران تأکید کرد: به شهرداری تهران تکلیف شده که به دنبال منابع جدید باشد تا بتواند هرچه سریعتر ایستگاه‌های پر ازدحام را تجهیز کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار