عذرخواهی بی‌سابقه سامسونگ در سه روزنامه مطرح آمریکایی+ تصاویر

سامسونگ برای جبران رسوایی مدل گلکسی نوت 7 در سه روزنامه مطرح آمریکایی صفحه‌ای کامل را به عذرخواهی اختصاص داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ ماجرای آتش گرفتن باتری‌های مدل گلکسی نوت 7 برای سامسونگ حسابی گران تمام شد و این کمپانی کره‌ای خود را به آب و آتش می‌زند تا آبروی رفته را باز یابد. سامشونگ در اقدامی بی‌سابقه صفحه‌ای کامل از عذرخواهی بابت گلکسی‌ نوت 7 را ‌ در سه روزنامه اصلی آمریکا منتشر کرد.

عذرخواهی بی‌سابقه سامسونگ در سه روزنامه مطرح آمریکا

رسوایی گلکسی نوت 7 تمام اعتبار چندین ساله سامسونگ را بر باد داد و کاری کرد که مدیران ارشد این شرکت به نشانه عذرخواهی مقابل خریداران تا کمر خم شدند. 

سامسونگ با توجه به رقابت دیرینه با شرکت امریکایی اپل، ناچار است به هر شکلی که شده از مشتریان آمریکایی نیز دلجویی کند به همین دلیل ایده جدیدی را برای این منظور برگزید. سامسونگ با انتشار عذرخواهی تمام صفحه در سه روزنامه اصلی آمریکا، تلاش کرد دل هواداران آمریکایی را نیز بدست آورد. روزنامه‌‌های واشینگتن پست، وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز که سه روزنامه مهم و مطرح آمریکا به حساب می‌آیند، روز گذشته میزبان انتشار عذرخواهی تمام صفحه‌ای از جانب سامسونگ بودند.

عذرخواهی بی‌سابقه سامسونگ در سه روزنامه مطرح آمریکا

در این عذرخواهی که سامسونگ آنرا برای کاربران انگلیسی زبان خود منتشر کرده بود،‌ "گِریگوری لی،" مدیر واحد سامسونگ در آمریکای شمالی، از مشکلاتی که گلکسی نوت 7 برای کاربران ایجاد کرده بود، اظهار ندامت کرد. 

سامسونگ در متن این عذر خواهی متذکر شد کیفیت بالای کالا و حفظ امنیت کاربران، اولویت اصلی این شرکت است؛ اما متاسفانه باید گفت سامسونگ اخیرا به خوبی نتوانسته‌ از انجام این وظیفه سربلند بیرون آید و بابت این کوتاهی، صمیمانه از کاربران عذرخواهی می‌کند. سامسونگ تاکید کرد بار دییگر گلکسی نوت 7 را بررسی خواهد کرد، در این بررسی، سخت‌افزار، نرم‌افزار، فرآیند تولید و ساختار کلی باتری گوشی با دقت بیشتر زیر نظر گرفته می‌شود تا پاسخ‌ مناسبی برای دلیل خرابی گلکسی نوت 7 را در اختیار کاربران قرار دهد.

در عذرخواهی سامسونگ به فراخوان ماشین‌های لباسشویی معیوب این شرکت در آمریکا هم اشاره شد و از کاربران برای پشتیبانی و حمایت سامسونگ تشکر کرد. در نهایت هم متن عذرخواهی سامسونگ با عبارت ما عمیقا متاسفیم و امضای مدیر واحد آمریکای شمالی سامسونگ پایان یافت.

سامسونگ می‌تواند از حافظه ضعیف کاربران در این زمینه بهره ببرد و با عرضه چند محصول چشمگیر و شایسته، بار دیگر اعتماد کاربران را به دست آورد.

رسوایی گلکسی نوت7 برای سامسونگ کاهش 30 درصدی درآمدهای سه ماهه را به دنبال آورد و به اپل فرصت داد در فروش انواع مدل‌های آیفون بی‌رقیب باقی بماند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار