مشهد؛

گشایش نمایشگاه «لبیک» ویژه زائران پیاده‌ اربعین

نمایشگاه «لبیک» ویژه عرضه محصولات فرهنگی و هنری و ملزومات زائرانپیاده‌روی اربعین گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه گشایش این نمایشگاه درباره نمایشگاه «لبیک» گفت: این نمایشگاه اقدامی ارزشمند در ظرف زمانی محرم و صفر برای ارج نهادن و بزرگداشت ایام عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: پرچم و کتل در ایام محرم و صفر، اظهار مودت و محبت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(علیه‌السلام) است؛ پرچم‌ عزاداری اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) نمادی برای ابراز حزن و اندوه شیعیان است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، بر لزوم استفاده از نمادهای فاخر در ابراز حزن و اندوه ایام شهادت امام حسین(علیه‌السلام) تاکید و اظهار کرد: در نمایشگاه «لبیک» جمعی از تولیدکنندگان ایرانی گرد هم می آیند و محصولات فاخر مذهبی ایام عزاداری سید الشهداء(علیه‌السلام) را ارائه می‌کنند این امر برای زائران بارگاه مطهر رضوی به ویژه هیئاتی که در ماه صفر مشرف می‌شوند، بسیار مفید خواهد بود.

نمایشگاه «لبیک» تا پایان صفر در جوار حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام)، در مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی میزبان علاقه مندان خواهد بود.

نمایشگاه عکس، مدیحه‌سرایی و شعر، حسینیه شهدای جهان اسلام، حجاب و عفاف، کتاب و نرم‌افزار و سوغات زیارت از دیگر بخش‌های نمایشگاه فرهنگی «لبیک» است. این نمایشگاه فرهنگی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب میزبان علاقه مندان است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار