بیرجند؛

اعلام محدودیت های ترافیکی سیزدهم آبان ماه در بیرجند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ آبان در بیرجند را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:پلیس راهنمایی و رانندگی در نظر دارد با عنایت برگزاری مراسم بزرگداشت این روز و به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای شهروندان و جلوگیری از مشکلات ترافیکی، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را به اجرا گذارد.

رضایی افزود: به همشهریان توصیه می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از خیابان‌های مجاور و جایگزین جهت تردد استفاده کنند.

وی گفت: از ساعت 8 صبح تا پایان مراسم روز پنجشنبه 13 آبان ماه ممنوعیت تردد و توقف در خیابان شهدا مسیر رفت و برگشت و در میدان شهدا و میدان ابوذر شهرستان بیرجند وجود دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی افزود: ممنوعیت تردد از سه راهی 17 شهریور به سمت میدان شهدا، خیابان منتظری خیابان شهید کوشه‌ای به سمت میدان شهدا، از خیابان طالقانی حدفاصل تقاطع نهضت به سمت میدان ابوذر ،از خیابان مدرس حدفاصل میدان اول تا میدان ابوذر ،خیابان ارتش حدفاصل تقاطع پاسداران تا میدان ابوذر و در میدان ابوذر خواهد بود.

لازم به ذکر است با عنایت به مسدود بودن مسیرهای منتهی به میدان ابوذر از سمت خیابان طالقانی مسیر تردد اتوبوسهای شرکت واحد از خیابان شهید بهشتی-خیابان شهید نواب صفوی و خیابان مدرس است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.