کرمانشاه؛

1400 گزارش مردمی به سامانه 131 اعلام شده است

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از 1400 گزارش مردمی به سامانه 131 اعلام شده که مورد پیگیری این مدیریت قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  کولانی گفت: سامانه 131 مردمی آماده دریافت گزارشات مردمی، انتقادات، پیشنهادات و ارائه مشاوره در خصوص هر گونه تغییر کاربری غیر مجاز می‌باشد.
کولانی خاطرنشان کرد: سامانه 131 به صورت شبانه روزی هم به صورت کاربر و هم سیستم ضبط خودکار اقدام به ثبت گزارشات مردمی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه اقدامات زیادی در خصوص سامانه 131 مردمی صورت گرفته تصریح کرد: تعامل با یگان‌های حفاظتی سطح استان از جمله منابع طبیعی، میراث فرهنگی، محیط زیست، راه و شهرسازی و تشکیل مانورهای مشترک در خصوص مبارزه با زمین‌خواری را داشته‌اند.
وی دیگر اقدامات را شرکت مستمر عوامل سامانه و مشاور انتظامی در تخریب‌ها و انجام دستورات قضایی، ارائه آمار و عملکرد سامانه 131 و مشاوره به مرکز انجام می‌گیرد که این سیستم باعث شده ساخت‌وسازهای غیرمجاز توسط افراد سودجو و فرصت طلب کاهش یابد.
کولانی با اشاره به اینکه 7 واحد گشتی کار حفاظت از اراضی کشاورزی را بر عهده دارند گفت: این واحدهای گشتی مجهز به تجهیزات کامل خودرویی با عقد قرار داد با نیروی انتظامی در سطح استان کار حفاظت از اراضی را انجام می‌دهند.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: کنترل واحدهای گشتی از طریق سیستم ردیاب واقع در سامانه 131 قابل کنترل است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار