کرمانشاه؛

توجه به امور رفاهی دانشجویان از اصلی ترین ملزومات کاری در دانشگاه های معتبر دنیا

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: توجه به امور رفاهی دانشجویان از اصلی ترین ملزومات کاری در دانشگاه های معتبر دنیاست که دانشگاه صنعتی کرمانشاه نیز به این مهم توجه ویژه ای دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  دکتر علی اکبر اختری گفت: در همین راستا به دنبال کیفیت بخشی به غذای دانشجویان در سلف سرویس دانشگاه هستیم.
وی گفت: در حال حاضر ساختمان جدید دانشگاه صنعتی کرمانشاه دارای سلف سرویس بزرگی به مساحت 1600 متر مربع است که قصد داریم بخشی از این فضا را به سرو غذاهای آزاد و رستورانی ارائه دهیم.
 اختری تصریح کرد: همچنین به دنبال آنیم که سلف سرویس دانشگاه صنعتی را چند منویی کنیم تا دانشجویان دست بازتری برای انتخاب غذا داشته باشند.
 وی یادآور شد: همچنین یکی دیگر از برنامه های دانشگاه صنعتی کرمانشاه در امر ارائه خدمات رفاهی، نظارت بیشتر و دقیق تر بر خوابگاه های خودگران تحت نظر دانشگاه است.
 رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: به دنبال آنیم با نظارت ویژه بر خوابگاه های خودگران، این خوابگاه ها را مجهز به تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز دانشجویان بگردانیم.
 اختری خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه یک دانشگاه نوپا و تازه تاسیس است که اگرچه ممکن است کمبودهایی هم داشته باشد، اما مجموعه مدیریت دانشگاه بر آن است که بتواند با حرکت از سمت توسعه کمی به سمت توسعه کیفی، شرایط بهتری برای دانشجویانش فراهم کند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، امور ، رفاهی ، کاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.