قزوین؛

نشست شوراها و مجمع نمایندگان

شوراهای اسلامی شهرستان وشهرهای استان در نشست با مجمع نمایندگان مشکلات حوزه های خود را با نمایند گان مردم در میان گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ در این دیدار اعضای شورا با گلایه از برخی مشکلات نظیر آسفالت راه روستایی، گرانی آب کشاورزی ، حق آبه ابهر رود ، کمبود  شبکه بهداشت و درمانگاه شبانه روزی ، نبود صنایع تبدیلی وخرید تضمینی کشمش خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند.

نشست شوراها و مجمع نمایندگان

محمدی نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این نشست نیز با اشاره به ره آورد سفر رئیس جمهور به قزوین گفت : در این سفر نهصد و بیست میلیارد تومان اعتبار گرفتیم که با سی سال بودجه استان برابری می کند .

محمدی افزود:  اختصاص 100 درصد هم از ویژگی های این بودجه است که امیدواریم با همت مسئولان ، شاهد انقلابی در حوزه های مختلف نظیر آبیاری قطره ای ، راه های روستایی و انتقال گاز در روستا ها باشیم .

طاهر خانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم گفت : یکی از دلایل اینکه معضلات در جامعه حل نمیشود مسوولان محلی هستند،  مسئولان قول میدهند اما مشکلات را برطرف نمیکنند .
بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی  همدراین نشست گفت: به حرف های نمایندگان مردم توجه نمی شود ، در خصوص راهها هم هیچ کدام از تعهدات عملی نشده است.

وی افزود: اگر مدیران به وظایفشان عمل نکنند مجبوریم از ابزار نمایندگی مان استفاده کنیم .

معاون عمرانی استاندار نیز گفت : دستگاه های دولتی حق ندارند شوراها را پشت در نگه دارند .

فرخزاد افزود: طرح های بزرگی نظیر ساخت بیمارستان  هفتصد تخت خوابی ، انتقال آب سد طالقان و افزایش طرح های استفاده از روش های نوین آبیاری  در استان در دست اجراست که نیازمند عزم همه مسولان است.

در این نشست همچنین مقرر شد در جلسه بعدی ، که ششم آذر ماه با حضور استاندار و مدیران استانی برگزار می شود  راهکارهای عملیاتی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.