قزوین؛

تشریح برنامه های هفته "پدافند غیر عامل"

مدیر کل پدافند غیر عامل از اجرای 130 برنامه در هفته پدافند غیر عامل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ افشار ، در شورای پدافند غیر عامل استان گفت» دوم تا هشتم آبان به نام هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده است و  13 کارگروه اصلی این شورا 130 برنامه را  در این هفته پیگیری و برگزار می کنند .

افشار شعار این هفته را «مصون‌سازی و پایداری کشور با اقدام و عمل » اعلام کرد.

مدیر کل پدافند غیر عامل افزود:  برنامه های امسال در قالب رزمایش ها ، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی برای اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار می شود.

وی افزود: فضاسازی و تبلیغات محیطی، برگزاری گردهمایی یک روزه پدافند غیرعامل با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان و مسؤولان سازمان پدافند غیرعامل کشور از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته است.

افشار همچنین از واحدهای صنعتی و شهرک‌های صنعتی استان خواست : تا سه ماه آینده شرایط ایمنی لازم را برای حمل و نقل و نگهداری مواد شیمیایی خطرناک که برای جامعه و سلامتی انسان مضر است، فراهم کنند.

معاون سیاسی استاندار  هم در این شورا  گفت : هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی استان نباید در اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل کوتاهی کند بلکه نیاز است تمام دستگاه‌های اجرایی اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشد.

ایوب رحیمی افزود: همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل موجب می‌شود که اگر حادثه‌ای رخ دهد با آمادگی بیشتر و بهتری درصدد جبران برآییم.

وی افزود: در این هفته از دستگاه های فعال قدردانی و با ادارات کم کار هم برخورد می شود.

رحیمی اضافه کرد: در آسیب های بیولوژیکی باید همه موارد کنترل شود ، چرا که یکی از راه های دشمن برای آسیب زدن به مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار