قزوین؛

تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان

طرح جامع پدافند غیرعامل استان قزوین تدوین می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت : این طرح  برای نخستین مرتبه در استان قزوین در حال تهیه و اجراست که برای آن یک سال زمان در نظر گرفته شده است.

محمد افشار قزوین را در تهیه این طرح از استان های پیشرو دانست و افزود : با توجه به ویژگی های مطرح شده در استان توانستیم با پیگیری های مکرر اعتبارها و اقدام های لازم برای تهیه و تولید این طرح را مورد بررسی قرار دهیم.

وی اضافه کرد : طرح جامع پدافند غیرعامل دیدگاه ها و تهدیدهای بسیاری را در سطح کلان استان زیر نظر گرفته و اجرایی کردن آن از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته مدیرکل پدافند غیرعامل استان ، با تهیه یک سند راهبردی و کاربردی می توان بسیاری از تهدیدها را در سطح استان شناسایی و به صورت همه جانبه آن را مورد مطالعه قرار داد.

افشار درباره چگونگی تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان قزوین گفت : این طرح مبنای مطالعات بوده و در آن علاوه بر تهدیدهای نوین موجود، تهدیدهای هشت گانه سایبری، شیمیایی، میکروبی، اقتصادی، مردم محور، هسته ای، بیولوژیک و نظامی در نظر گرفته شده که پایه مطالعات طرح جامع در تمامی استان ها نیز محسوب می شود.
انتهای پیام/

برچسب ها: تدوین ، طرح ، جامع ، پدافند ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار