قزوین؛

تشریح برنامه های هفته پدافند غیر عامل

مديرکل پدافند غيرعامل برنامه های این هفته را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین؛ افشار  در نشست با خبرنگاران گفت: برای هفته پدافند غیر عامل که از دوم تا هشتم آبان برگزار می شود 138 برنامه در نظر گرفته شده است.

تشریح برنامه های هفته پدافند غیر عامل

افشار ، نواختن زنگ پدافند غیر عامل  و رزمایش دانش آموزی در مدارس ، رزمایش مقابله با تهديدات مرم محور در یکی از مناطق شهر قزوین  وبرگزاری همایش علمی پدافند زیستی در مقابل تهدیدات بیولوژیک و شرکت در همایش مصون سازي کشور با عمل انقلابي را از مهمترین برنامه های این هفته بیان کرد.

مدیرکل پدافند غیر عامل ، شعار این هفته را "مصون سازي و پايدارسازي کشور با اقدام و عمل به پدافند غيرعامل"  بیان کرد.

افشار افزود: با ايجاد 13 کارگروه تخصصي و برگزاري 48جلسه تخصصي از هفته پدافند غيرعامل در سال گذشته تاکنون 32 دوره آموزشي در اين حوزه برگزار شده است.

افشار،  جهادکبير و تحقق سياست هاي دولت تدبير و اميد ، تبيين نقش و جايگاه پدافند غير عامل ، تبيين اقتصاد مقاومتي ، توليد ادبيات و فرهنگ سازي پدافند غيرعامل با شيوه هاي نوين و توسعه و ترويج آگاهي در مردم را از جمله اهداف سازمان پدافند غيرعامل دانست.

افشار با بیان اینکه حوزه هاي دفاع غيرعامل ، با توجه به تهديدهاي جديد ، به 8 حوزه ي دفاع اقتصادي ، بيولوژيک ، زيستي ، شيميايي ، هسته اي ، نظامي ، مردم محور و کالبدي تقسيم شده است افزود:  متناسب با  تهديدهاي نوين  در این حوزه های سازماندهي و برنامه ريز های شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار