برگزیده‌های شهروند خبرنگاران (۴۰)؛

از زورگیری خشن در روز روشن تا لحظه قتل جوان سنندجی با شلیک گلوله! + فیلم

در این بسته برگزیده‌های یک هفته شهروند خبرنگاران را آماده کرده‌ایم.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته پربازدیدهای یک هفته شهروند خبرنگاران را برای شما کاربران سایت باشگاه خبرنگاران آماده کرده‌ایم، اخباری پربازدید که شما هموطنان در تهیه و ارسال آن نقش داشتید. جهت مشاهده فیلم و تصاویر هر خبر روی تیتر آن کلیک کنید.







برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

گرگان؛

لحظه دردناک به کما رفتن یک شهروند توسط کرکره مغازه! + فیلم

دوربین مداربسته از به کما رفتن دلخراش یک شهروند در گرگان به علت نقص در بسته شدن کرکره مغازه تصویری را ثبت کرده است.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

استان مرکزی؛

زورگیری خشن در روز روشن! + فیلم

در فیلم ارسالی شهروندخبرنگار ما از چگونگی سرقت موتور در خیابان شهر اراک، تصویربرداری شده است.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

سنندج؛ فرد ضارب به علت اختلافات مالی، با اسلحه یک جوان را کشت و یک نفر دیگر را زخمی کرد. این حادثه در میدان نبوت شهر سنندج روی داده است.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

خوزستان؛ عابران در میدان ورودی شهر آبادان شاهد صحنه‌ای زشت و باورنکردنی بودند. به گفته شهروندخبرنگار ما راننده کامیونی که قصد تخلیه نخاله ساختمانی داشت توسط پلیس از این کار جلوگیری و اعمال قانون می‌شود که همین اقدام منجربه برخورد فیزیکی با مامور راهنمایی و رانندگی توسط راننده خاطی می‌شود.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ در ویدئو ارسالی این شهروندخبرنگار از زاویه دوربین مداربسته، لحظه فرونشست زمین و کارگاه تونل در خیابان پیامبر بزرگراه ستاری، تصویربرداری شده است.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ دوربین‌های مداربسته فیلمی از سرقت وسایل داخل پراید در منطقه سلطان‌آباد بهارستان را ضبط کرده است.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ خودروی پورشه به دلیل سرعت زیاد در کمربندی الغدیر با سمند برخورد کرد. سرنشینان پورشه از محل حادثه فرار کردند.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

خراسان رضوی؛ نیسان آبی در اتوبان شهید چراغچی به علت لغزندگی و سرعت غیرمجاز واژگونی شد. در فیلم ارسالی یکی از شهروندان مشهدی از وازگونی وانت نیسان در اتوبان چراغچی مشهد، تصویربرداری شده است.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ یک انفجار در هنرستان فنی واقع در خیابان 17 شهریور تهران رخ داد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان، دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد. بررسی‌ها نشان داده که این حادثه به علت نشت گاز از موتورخانه به رایدرها رخ داده است و خوشبختانه هیچ یک از دانش‌آموزان آسیبی ندیده‌اند.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

مالزی؛ برج‌های دوقلوی پتروناس از بلندترین آسمان‌خراش‌های جهان هستند که در شهر کوالالامپور در کشور مالزی قرار گرفته‌اند. برجهای دوقلو با احتساب آنتن بالای برج‌ها، ۴۵۲ متر ارتفاع دارند.




پربازدیدهای این هفته شهروند خبرنگار این سوژه‌ها بودند، شما همو‌طنان نیز می‌توانید سوژه‌ها و تصاویر خبری خودتان را به شناسه تلگرام ShahrvandYJC@ ارسال کنید و یا شماره 09303001947 را در تلفن همراه خود ذخیره و سپس در پیام‌رسان تلگرام تصاویر و فیلم‌ها را برای گروه شهروند خبرنگار ارسال کنید، فرآورده‌های خبری شما با نام خودتان در سایت باشگاه خبرنگاران جوان و همینطور در بخش‌های خبری شبکه خبر ساعت ۱۷ "با خبرنگاران جوان" و "مجله خبری ۱۹:۱٠" شبکه یک سیما نیز پخش خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار