برگزیده‌های شهروند خبرنگاران (٢٢)؛

از لحظه‌ای که فردی برهنه قصد خودکشی داشت تا فیلمی تکان دهنده از کتک زدن معلم!

در این بسته برگزیده‌های یک هفته شهروند خبرنگاران را آماده کرده‌ایم.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته پربازدیدهای یک هفته شهروند خبرنگاران را برای شما کاربران سایت باشگاه خبرنگاران آماده کرده‌ایم، اخباری پربازدید که شما هم‌وطنان در تهیه و ارسال آن نقش داشتید. جهت مشاهده فیلم و تصاویر هر خبر روی تیتر آن کلیک کنید.

برگزیده‌های شهروند خبرنگاران



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

شوش دانیال؛ شهروند خبرنگاری از کتک زدن دانش آموز توسط معلم سر کلاس درس مدرسه شریعتی در شهرستان شوش دانیال فیلمی را برای ما ارسال کرده است.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ در این خبر فیلمی از فردی برهنه که صبح امروز در میدان ونک پایتخت قصد خودکشی داشت را فرستاده که مشاهده خواهید کرد.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ فیلمی از درگیری ماموران سدمعبر (طرح انضباط شهری، محافظت معابر) با متخلفین در یکی از اتوبان‌های تهران را مشاهده می‌کنید که به خشونت کشیده شده است.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ در این ویدئو لحظه وقوع آتش‌سوزی از نسیم‌شهر و نجات عجیب یک مادر باردار و فرزند 11 ساله را مشاهده خواهید کرد. در فیلم  ارسالی مشاهده خواهید کرد که علی‌رغم حضور خودروهای آتش‌نشانی عملیات نجات توسط مردم عادی و به وسیله یک دستگاه جرثقیل صورت گرفته است.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

گیلان؛ یک دستگاه آمبولانس که در حال انتقال یک بیمار به بیمارستان بود توسط پلیس متوقف شد و بیمار یک ساعت منتظر آمبولانس بعدی ماند.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

کرج؛ اتوبوس حامل ۴۲ سرنشین حین حرکت در بلوار جمهوری کرج براثر ریزش سقف کانال آب در وسط بلوار به عمق ۲.۵ متری زمین سقوط کرد.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

آذربایجان شرقی؛ شهروندخبرنگار ما خودکشی نافرجام جوان تبریزی بر روی پل نصف راه (میدان جهاد) تبریز را فرستاده که در این خبر آن را مشاهده خواهید کرد.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

اردبیل؛ فیلم و تصاویری از انحراف و سقوط خودروی پراید از روی پل به علت خواب‌آلودگی در جاده مغان به اردبیل را مشاهده می‌کنید که یک نفر زخمی بر جای گذاشته است.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

آذربایجان شرقی؛ عملیات عمرانی یک شرکت ساختمانی، سه ماه به خاطر آشیانه یک زوج لک لک به تعویق افتاد.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ شهروندخبرنگار ما از خیابان انقلاب پایتخت، فیلمی از تصادف پراید با سمند را فرستاده است.



پربازدیدهای این هفته شهروند خبرنگار این سوژه‌ها بودند، شما همو‌طنان نیز می‌توانید سوژه‌ها و تصاویر خبری خودتان را به شناسه تلگرام ShahrvandYJC@ ارسال کنید و یا شماره 09303001947 را در تلفن همراه خود ذخیره و سپس در پیام‌رسان تلگرام تصاویر و فیلم‌ها را برای گروه شهروند خبرنگار ارسال کنید، فرآورده‌های خبری شما با نام خودتان در سایت باشگاه خبرنگاران و همینطور بخش‌های خبری باشگاه خبرنگاران در شبکه خبر ساعت ۱۷ "با خبرنگاران جوان" و "مجله خبری ۱۹:۱٠" شبکه یک سیما نیز پخش خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
خودکشی مد شده!!!؟؟
چه کار زیبایی انجام دادن بخاطر لک لک أحسنت
آخرین اخبار