برگزیده‌های شهروند خبرنگاران (٢٨)؛

از تیپ متفاوت محمد در مراسم ختم حبیب محبیان تا دزدی خانم شیک‌پوش از مشتری یک پاساژ در بالاشهر!

در این بسته برگزیده‌های یک هفته شهروند خبرنگاران را آماده کرده‌ایم.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته پربازدیدهای یک هفته شهروند خبرنگاران را برای شما کاربران سایت باشگاه خبرنگاران آماده کرده‌ایم، اخباری پربازدید که شما هم‌وطنان در تهیه و ارسال آن نقش داشتید. جهت مشاهده فیلم و تصاویر هر خبر روی تیتر آن کلیک کنید.

برگزیده‌های شهروند خبرنگاران





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ حبیب محبیان خواننده موسیقی پاپ جمعه 21 خرداد در سن 63 سالگی در رامسر بر اثر ایست قلبی درگذشت. مجلس این خواننده فقید امروز در مسجد جامع شهرک غرب برگزاری شد. یکی از شهروندخبرنگاران ما از حضور "محمد" پسر حبیب تصویری را برای ما ارسال کرده است.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ این ویدئو که توسط دوربین امنیتی یک پاساژ ضبط شده، وقوع یک دزدی در شهرک غرب را ثبت کرده است.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

خوزستان؛ متاسفانه در اثر ناهماهنگی اداره برق دزفول یک مامور سیم‌بان بالای تیربرق جان خود را از دست داد. شهروندخبرنگار فیلمی از این لحظات تلخ ارسال کرده است.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ «فوران آتش از دل زمین»؛ این کوتاه‌ترین توصیف از حادثه‌ای است که در شهران اتفاق افتاد.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

کهگیلویه و بویراحمد؛ درگیری فیزیکی شدید بین دو دسته از دانشجویان دانشگاه پیام نور یاسوج منجر به مجروح شدن دانشجویان و خسارت به خودرو‌ها شد. یکی از شهروندخبرنگاران یاسوجی از این درگیری در محیطی فرهنگی تصویربرداری کرده است.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ مجلس ترحیم این خواننده پاپ در مسجد جامع شهرک غرب برگزاری شد. حبیب محبیان خواننده موسیقی پاپ جمعه 21 خرداد در سن 63 سالگی در رامسر بر اثر ایست قلبی درگذشت.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

بوشهر؛ ظهر امروز هواپیمای مسافربری ماهان که قصد فرود در فرودگاه جزیره خارک را داشت از باند این فرودگاه خارج شد. به گفته شهروندخبرنگار ما آسیب دیدن چرخ دماغه هواپیما علت این حادثه بوده است.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ مراسم یادبود حبیب محبیان امروز در مسجد جامع شهرک قدس تهران با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

خارک؛ در این فیلم لحظه نجات مسافران در فرودگاه خارک را مشاهده می‌کنید.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ جنگل‌های شمال شرق تهران در اتوبان شهید بابایی ابتدای جاده لشکرک دچار حریق هولناک شد.




پربازدیدهای این هفته شهروند خبرنگار این سوژه‌ها بودند، شما همو‌طنان نیز می‌توانید سوژه‌ها و تصاویر خبری خودتان را به شناسه تلگرام ShahrvandYJC@ ارسال کنید و یا شماره 09303001947 را در تلفن همراه خود ذخیره و سپس در پیام‌رسان تلگرام تصاویر و فیلم‌ها را برای گروه شهروند خبرنگار ارسال کنید، فرآورده‌های خبری شما با نام خودتان در سایت باشگاه خبرنگاران و همینطور بخش‌های خبری باشگاه خبرنگاران در شبکه خبر ساعت ۱۷ "با خبرنگاران جوان" و "مجله خبری ۱۹:۱٠" شبکه یک سیما نیز پخش خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
اون زن تو فروشگاه بسیار حرفه ای عمل میکنه...بیشعور.خانمهامراقب باشن ...طفلی حبیب حقش نبود اینطوری بشه.واینطورمراسم........شهرانم که خودمون همرنجاییم افتضاح بودبخدا....طفلی کارگرایی که مردن.....خلاصه خداقوت...غفوری..
آخرین اخبار