برگزیده‌های شهروند خبرنگاران (۱٨)؛

در پرواز جنجالی بغداد - تهران چه گذشت؟! / اکران زنده فیلم "سریع و خشن" در اهواز!

در این بسته برگزیده‌های یک هفته شهروند خبرنگاران را آماده کرده‌ایم.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته پربازدیدهای یک هفته شهروند خبرنگاران را برای شما کاربران سایت باشگاه خبرنگاران آماده کرده‌ایم، اخباری پربازدید که شما هم‌وطنان در تهیه و ارسال آن نقش داشتید. جهت مشاهده فیلم و تصاویر هر خبر روی تیتر آن کلیک کنید.

برگزیده‌های شهروند خبرنگاران



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ در فروردین ماه پرواز بغداد به تهران شرکت هواپیمایی ایران ایر با مشکلات و حاشیه‌هایی همراه بود.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

گیلان؛ تصاويری از يک شهروندخبرنگار در انزلی برای ما ارسال شده که نشان می‌دهد تريلی‌هایی در حال انتقال تجهيزاتی نظامی هستند. شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در توضيح اين تصاوير گفته است اين تريلی ها حامل سامانه موشکی اس 300 است.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ فیلمی از زورگیری و باج‌گیری یک نفر از باربرانی که در بازار مشغول حمل چرخ دستی هستند را در ادامه مشاهده می‌کنید. خاطرنشان می‌شود این مکان در خیابان گونی‌فروشان بازاربزرگ تهران واقع شده است.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ شهروندی فیلمی از کتک زدن مسافر به دلیل نداشتن بلیط توسط ماموران کنترل بلیط در یکی از ایستگاه‌های اتوبوس های تندرو (BRT) را برای برای ما فرستاده است.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

کوهدشت؛ یکی از شهروندخبرنگار فیلمی از لحظه تصادف یک کودک سه ساله در خیابان رهبری شهر گراب واقع در شهرستان کوهدشت استان لرستان را برای ما ارسال کرده است. پدر این کودک که فرستنده این فیلم است در توضیحاتی برای ما نوشته که فرزندش به غیر از برداشتن چند خراش سطحی دچار صدمه دیگری نشده است همچنین راننده‌ خاطی با این تصور که کودک فوت کرده خود را به پاسگاه معرفی کرده بود.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

نوش آباد؛در این ویدئو ناگفته‌هایی از یک شهر زیرزمینی نوش آباد در استان اصفهان را مشاهده خواهید کرد.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

اهواز؛ فیلمی از حرکات نمایشی خودروها در میدان صنایع فولاد شهر اهواز را مشاهده می‌فرمایید که به گفته شهروندخبرنگار ما این خودروها به علت نبود پیست اتومبیل‌رانی هر هفته روز‌های جمعه در این مکان تجمع کرده و شروع به حرکات نمایشی خطرناک می‌کنند.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ یکی از شهروندخبرنگاران فیلمی از تصادف شدید یک تریلی را برای ما ارسال کرده است.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

پرند؛ یک دستگاه سمند پس از منحرف شدن از جاده و سقوط از ارتفاع هفت متری نزدیک به 50 متر معلق زد که به دلیل باز نشدن ایربگ، دو مهره کمر راننده دچار شکستگی شد.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

آذربایجان شرقی؛ سرعت زیاد و حرکات نمایشی خودروی پژو 206 باعث بروز حادثه و واژگونی این خودرو شد. خاطرنشان می‌شود این فیلم در میدان شهید فهمیده توسط دوربین مداربسته ضبط شده است.



پربازدیدهای این هفته شهروند خبرنگار این سوژه‌ها بودند، شما همو‌طنان نیز می‌توانید سوژه‌ها و تصاویر خبری خودتان را به شناسه تلگرام ShahrvandYJC@ ارسال کنید و یا شماره 09303001947 را در تلفن همراه خود ذخیره و سپس در پیام‌رسان تلگرام تصاویر و فیلم‌ها را برای گروه شهروند خبرنگار ارسال کنید، فرآورده‌های خبری شما با نام خودتان در سایت باشگاه خبرنگاران و همینطور بخش‌های خبری باشگاه خبرنگاران در شبکه خبر ساعت ۱۷ "با خبرنگاران جوان" و "مجله خبری ۱۹:۱٠" شبکه یک سیما نیز پخش خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار