برگزیده‌های شهروند خبرنگاران (٢۷)؛

از لحظه دستگیری اراذل معروف تهران با تیراندازی متوالی پلیس تا پرتاب چادر در جشن فارغ‌التحصیلی دختران یزدی! + فیلم و تصاویر

در این بسته برگزیده‌های یک هفته شهروند خبرنگاران را آماده کرده‌ایم.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته پربازدیدهای یک هفته شهروند خبرنگاران را برای شما کاربران سایت باشگاه خبرنگاران آماده کرده‌ایم، اخباری پربازدید که شما هم‌وطنان در تهیه و ارسال آن نقش داشتید. جهت مشاهده فیلم و تصاویر هر خبر روی تیتر آن کلیک کنید.

برگزیده‌های شهروند خبرنگاران







تهران؛ پسر اوباش قمه به دست که اقدام به وحشت آفرینی برای شهروندان در پارک بی سیم کرده بود، توسط ماموران پلیس پایتخت شناسایی و پس از شلیک چند گلوله دستگیر شد.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

یزد؛متاسفانه مجری این مراسم از دانش آموزان دختر حاضر در سالن می‌خواهد (به جای پرتاب کلاه لباس فارغ التحصیلی) چادرهای خود را به هوا پرتاب کنند. در فیلم ارسالی یکی از شهروندان، از این مراسم تصویربرداری شده است.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

رامسر؛ در این فیلم تجمع هوادان حبیب محبیان در روستای نیاسته رامسر را مشاهده می‌کنید.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

مشهد؛ سرقت از یک خودرو در خیابان برونسی شهر مشهد که توسط دوربین‌ مداربسته ضبط شده است.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ شرکت ارج به دلیل ورشکستگی در حال فروش دستگاه‌های خط تولید خود است. در فیلم ارسالی یکی از شهروندان تهرانی از چگونگی بار زدن دستگاه‌های صنعتی و اجاره انبارهای شرکت ارج تصویربرداری شده است. خاطر نشان می‌شود این فیلم به صورت مخفیانه گرفته شده است.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ سنگ مزار حبیب محبیان خواننده موسیقی پاپ را می‌بینید که در حال طراحی و تراشیده شدن است. خاطرنشان می‌شود حبیب محبیان خواننده موسیقی پاپ که صبح روز جمعه ۲۱ خرداد ماه دار فانی را وداع گفت.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

ورامین؛ در این فیلم مشاهده خواهید کرد که یک شهروند در باقرآباد ورامین اقدام به شکستن شیشه‌های یک بانک می‌کند.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

رامسر؛ فیلمی از تشییع جنازه حبیب محبیان در روستای نیاسه کتالم شهرستان رامسر را می‌بینید.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ تجمع جوانان در قالب میتینگ در مقابل پاساژ کوروش با حاشیه‌هایی همراه بوده است. فیلمی که در ادامه می‌بینید دعوای چند دختر در این تجمع را به تصویر کشیده است.





برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

زنجان؛ بزرگ‌ترین زولبیای کشور دیروز به دست کارکنان یکی از قنادی‌های استان زنجان پخت و توزیع شد.




پربازدیدهای این هفته شهروند خبرنگار این سوژه‌ها بودند، شما همو‌طنان نیز می‌توانید سوژه‌ها و تصاویر خبری خودتان را به شناسه تلگرام ShahrvandYJC@ ارسال کنید و یا شماره 09303001947 را در تلفن همراه خود ذخیره و سپس در پیام‌رسان تلگرام تصاویر و فیلم‌ها را برای گروه شهروند خبرنگار ارسال کنید، فرآورده‌های خبری شما با نام خودتان در سایت باشگاه خبرنگاران و همینطور بخش‌های خبری باشگاه خبرنگاران در شبکه خبر ساعت ۱۷ "با خبرنگاران جوان" و "مجله خبری ۱۹:۱٠" شبکه یک سیما نیز پخش خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار