کرمانشاه؛

زمان بهره برداری از سالن ورزشی 6 هزار نفری

استاندار کرمانشاه گفت: سالن ورزشی 6 هزار نفری چند منظوره یک سال و نیم و استخر قهرمانی این مجموعه تا یک سال دیگر آماده بهره برداری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رازانی گفت: دهکده المپیک با 140 هکتار وسعت، یک مجموعه ورزشی بسیار بزرگ است که جز مجموعه ورزشی انقلاب، مجموعه دیگری در این گستره و اندازه در کشور سراغ نداریم.


وی گفت:زمین این مجموعه 140 هکتاری تملک و محصور شده و سرمایه گذاری های زیادی در آن صورت گرفته است که به بهره برداری رسیدن آن ها نیازمند تلاش های جدی است که این مهم در حال انجام می باشد.

وی گفت: سالن ورزشی 6 هزار نفری از محل اعتبارات سفر رهبری، اعتبارات لازم را داراست و  در کمتر از یکسال آینده به بهره برداری می رسد. همچنین با توافق به عمل آمده اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل استخر قهرمانی از محل منابع استانی و اعتبارات وزارتخانه تأمین می شود و این طرح نیز طی یک سال و نیم آینده به بهره برداری برسد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: با به بهره برداری رسیدن سالن 6 هزار نفری چند منظوره و استخر قهرمانی، شاهد رونق دهکده المپیک خواهیم بود.

این مدیر ارشد استان در ادامه سخنانش به ایجاد کمیته راهبری دهکده المپیک اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که اوایل همین ماه از دهکده المپیک داشتیم مقرر شد برای پیشبرد بهتر این پروژه بزرگ یک کمیته راهبری تشکیل شود که مورد استقبال وزیر ورزش  نیز قرار گرفت.

انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.