کرمانشاه؛

برنامه ریزی برای نهادینه سازی ورزش های همگانی

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی خواستار تلاش در راستای نهادینه سازی ورزشهای همگانی به منظور ارتقای سطح سلامت عمومی جامعه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ علی مجدآرا در دیدار با آیت‌اله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه ورزش‌های همگانی گفت: ایشان پرداختن به ورزشهای همگانی را در راستای دستیابی به شادی و نشاط در جامعه ضروری می‌دانند.

مجدآرا با تاکید بر اینکه توسعه ورزش‌های همگانی می‌تواند نقش مهمی در کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی همچون اعتیاد داشته باشد، گفت: باید برای توسعه ورزشهای همگانی در بین اقشار مختلف جامعه برنامه‌ریزی و کار شود.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی کشور خواستار تلاش در راستای نهادینه سازی ورزشهای همگانی در جامعه شد و گفت: این موضوع باید از تریبون های مختلفی نظیر نماز جمعه مورد توجه قرار گیرد.

مجدآرا در ادامه اشاره‌ای هم به برگزاری اردوی دو روزه برای 600 نفر از مربیان و مدرسان ورزش‌های همگانی سراسر کشور در قم داشت و افزود: این اردو با رویکرد فرهنگی و اخلاقی و با هدف اشاعه ورزشهای همگانی برگزار شد و امیدواریم نقش مهمی در نهادینه کردن ورزش‌های همگانی بین اقشار مختلف مردم داشته باشد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار