کرمانشاه؛

فراهم شدن زیرساخت های لازم برای حضور گردشگران

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری استان کرمانشاه گفت: کمبود هتل در کرمانشاه، گردشگری این دیار را آزار می‌دهد.

به گزارش به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمد کاویانی مقدم گفت: در استان کرمانشاه در خود مرکز استان هم با کمبود هتل مناسب و استاندارد دو و سه ستاره مواجه ایم، چه برسد به شهرستانها که اوضاع بسیار بدتری دارند.

این فعال گردشگری استان کرمانشاه گفت: اغلب شهرستانهای استان کرمانشاه یا فاقد هتلند یا هتل های آنها استاندارد نبوده و جوابگوی نیاز گردشگران داخلی و خارجی نیست.برای توسعه گردشگری همه می دانیم که داشتن زیرساخت از ضروریات است و در این میان هتل و اماکن اقامتی مناسب اصلی ترین زیرساخت مورد نیاز برای توسعه گردشگری است.

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری استان کرمانشاه گفت: اگر قصد توسعه گردشگری استان و منطقه را داریم باید قبل از هرچیز زیرساخت های آن را فراهم کنیم و به فکر ساخت هتل در مرکز استان و سایر شهرستانها باشیم.

وی یادآور شد: از دیگر مشکلات و معضلات پیش روی توسعه گردشگری استان به ویزه در امر توسعه گردشگری خارجی نبود سرویس های بهداشتی مناسب و فرنگی در استان است.

وی خاطرنشان کرد: این دو معضل (کمبود هتل و نبود سرویس بهداشتی مناسب) به همراه برخی دیگر از موارد باعث شده که کرمانشاه مقصد گردشگری نباشد و اگر گردشگران به این دیار می آیند، تنها به قصد عبور از کرمانشاه باشد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.