اصفهان؛

برگزاری دوره تربیت مربی سلامت جنسی کودک در کتابخانه مرکزی

دوره تربیت مربی "سلامت جنسی کودک" از سوی خانه کودک سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از یکم مهرماه به مدت چهار هفته در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، فراخوان دوره اول برگزاری دوره تربیت مربی سلامت جنسی کودک در شهریورماه اعلام شد و ثبت نام در دومین دوره آن نیز در مهرماه در محل خانه کودک انجام می شود.
این دوره از یکم مهرماه به مدت چهار هفته، پنجشنبه های هرهفته با حضور 20 نفر از دارندگان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم تربیتی در کتابخانه مرکزی در حال برگزاری است.
شرکت کنندگان در این دوره در مدت 16 ساعت کلاس آموزشی با حضور الهام فخرایی به عنوان مدرس و متخصص در زمینه سلامت جنسی کودک با مسائل سلامت جنسی کودک آشنا می شوند.
هریک از مربیان در این دوره پس از آموزش نهایی و آزمون برای آموزش در فرهنگسراهای مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان آمادگی لازم را پیدا می کنند.
دوره تربیت مربی سلامت جنسی کودک از سوی خانه کودک سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده که آخرین جلسه آن 22 مهرماه جاری در کتابخانه مرکزی واقع درخیابان باغ گلدسته برگزار می شود .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.