یزد/

یزد میزبان هم اندیشی روسا و مدیران آموزش بهزیستی کشور

دومین هم‌اندیشی روسا، مدیران و کارشناسان مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی سراسر کشور با هدف بررسی چالش‌ها، بیان نقاط قوت و ضعف و ارائه گزارش عملکرد استانی در یزد آغاز به کار کرد

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

 

رئیس موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی کشور، صبح امروز در این گردهمایی که با حضور روسای مراکز، مدیران آموزشی پژوهشی، مسئولان امور مالی، مسئولان دانشجویی و فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون 18 هزار نفر از مراکز علمی کاربردی بهزیستی در سراسر کشور فارغ‌التحصیل شده‌اند و در حال حاضر نیز 20 هزار دانشجو در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.

محمدحسین ریاحی با اشاره به رشته‌های آموزشی مراکز علمی کاربردی بهزیستی گفت: این رشته‌ها با توجه به نیاز بهزیستی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد، مددکاری اجتماعی و ... راه‌اندازی شده است.

وی در مورد راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد در موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی عنوان کرد: این موسسه برای کارشناسی ارشد رشته‌های ارتقای سلامت جنسی کودکان و نوجوانان، آسیب‌شناسی اجتماعی (گرایش پیشگیری از اعتیاد)، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کاهش تقاضای مواد، مداخله در بحران‌های اجتماعی، مدیریت مراکز مراقبتی و پرورشی کودکان و ... درخواست داده است که در دست بررسی است.

ریاحی خاطرنشان کرد: این موسسه در مقطع کارشناسی رشته‌های آسیب‌شناسی ورزشی، فیزیوتراپی و توانبخشی ورزشی، مددکاری قضایی، تغذیه ورزشی، مدیریت نیروی انسانی و در مقطع کاردانی در رشته‌های امور بیمه، انیمیشن، سلامت یاری، فنی شبکه‌های کامپیوتری و حقوق ثبتی نیز درخواست داده است.

گفتنی است، این همایش به مدت سه روز به میزبانی بهزیستی یزد در هتل صفاییه برگزار می‌شود/س
برچسب ها: نشست ، باموزش ، بهزیستسی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.