بیرجند؛

کم کاری،منکر بزرگ خراسان جنوبی

فرماندار شهرستان بیرجند مدیران استانی را از منکر کم کاری نهی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛فرماندار شهرستان بیرجند در شورای اداری شهرستان گفت:روابط کاری در سازمان باید درست تعریف شود تا معضل کم کاری از بین برود.

مهندس ناصری افزود : امام حسین (ع) در قیام عاشورا علاوه بر تأکید بر لزوم امر به معروف و نهی از منکر بر حق الناس تأکید ویژه ای کرده اند و این درس مدیریتی برای مدیران استان است.

وی با بیان اینکه مهم ترین وظایف مسئولان وظیفه شناسی و رعایت حق الناس است،گفت:مسئولان باید مراجعه ی مردم را نعمت دانسته و وظایف خود را به درستی انجام دهند.

فرماندار شهرستان بیرجند آینده نگری و پیش بینی وضعیت استان را از دیگر وظایف مسئولان دانست و افزود: مهم ترین موضوع استان در حال حاضر سرشماری نفوس و مسکن است که دارای اهمیت ویژه ای برای برنامه ریزی درست در آینده می باشد.

مهندس ناصری با بیان اینکه شهرستان بیرجند از نظر میزان مشارکت در طرح سرشماری نفوس و مسکن در بین شهرستان های استان رتبه ی ششم را دارد،اظهار کرد:حدود 14 درصد از خانوار های شهرستان بیرجند اینترنتی ثبت نام کرده اند که این آمار بسیار کم است.

وی با بیان اینکه حدود 100هزار نفر ازخراسان جنوبی در طرح سرشماری نفوس و مسکن شرکت کرده اند که سهم شهرستان بیرجند حدود 40 هزار نفر بوده است،گفت: سرشماری اینترنتی به دلیل کاهش هزینه و کسب اطلاعات دقیق تر بسیار حائز اهمیت است و مسئولان باید تلاش خود را برای تشویق مردم در ثبت نام اینترنتی طرح سرشماری نفوس و مسکن انجام دهند.

فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه ساماندهی تکیه ها و ایستگاه های صلواتی در ماه محرم انجام شده است، افزود:ایمنی و سلامت مردم در ایام عزاداری باید تأمین شود.

مهندس ناصری با اشاره به اینکه راهپیمایی جهانی اربعین نزدیک است،گفت: مردم باید توجه کنند که بدون ویزا نمی توانند از مرز خارج شوند پس از هم اکنون برای تهیه ویزا اقدام کنند.

وی در پایان ارتباط بیشتر مدیران بخش های مختلف و همچنین ادارات شهرستان ها با اداره کل ها را خواستار شد تا اطلاعات و آمار دقیق تر و سریع تر به مسئولان کشوری داده شود و مشکلات استان سریع تر حل شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.