کرمانشاه؛

لوازم التحریری ها همچنان بدون رونق

حدود 50 تا 60 درصد لوازم التحریری که در بازار وجود دارد، خارجی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ جواد معینی با اشاره به نزدیک شدن ایام بازگشایی مدارس اظهار کرد: اگرچه فقطیک هفتهبرای خرید لوازم التحریر زمان مانده، اما رونقی در بازار لوازم التحریر نیست.

وی دلیل کسادی بازار لوازم التحریر را نبود پول در دست مردم دانست و ادامه داد: امسال رونق سال‌های گذشته را شاهد نیستیم.قیمت‌ها نسبت به سال گذشته بدون تغییر است و افزایش یا کاهشی نداشته‌ایم.
به گفته معینی اگرچه سود قانونی که مغازه‌ها می‌توانند روی اجناس خود بکشند 15 درصد است، اما برخی از لوازم التحریرفروشی‌ها با سود پنج درصد اجناس خود را عرضه می‌کنند تا اجناسشان به فروش برود.
وی با بیان اینکهمغازه‌ داران این صنففقط یک هفته تا 10 روز زمان بازگشایی مدارس وقت دارند سود کنند، گفت: فعالین این صنفماه پایانی بهار و تمام تابستان را بدون درآمد گذراندند و تقریباچندین ماه تعطیل و بدون درآمد بودند.به غیر از دفتر که عمدتا تولید داخل است، سایر لوازم التحریر بیشتر از خارج کشور وارد بازار می‌شود.
وی ادامه داد: علاوه بر کسادی که در بازار وجود دارد، دستفروش‌هایی که لوازم التحریر عرضه می‌کنند هم باعث از دست رفتن بازار مغازه‌داران شده است.

به گفته معینی، این دستفروش‌ها اجناس را با هر قیمتی که بخواهند عرضه می‌کنند و هیچ نظارتی هم بر آنها صورت نمی‌گیرد.از شهرداری کمک خواستیم تا با این افراد برخوردصورت بگیرد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، لوازم ، بدون ، رونق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار